• Zsibogó lábak

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Weborvos! Október óta érzek furcsa zsibogó érzést a lábamban.Naponta,kétnaponta hosszabb-rövidebb ideig mindkét lábamon egyszerre jelentkezik,hol csak az alsó lábszáram elülső részén,hol a térdem felett a combomon.Ahhoz tudnám hasonlítani ezt az érzést,mint amikor vmilyen hűsítő zselével bekenem a lábam és hűvösen bizsereg.A panaszolt területen egy durvább szövet furcsa, kellemetlen hatás okoz.A lábam nem visszeres,bár seprűvénáim sajnos vannak.A vérképem a koleszterinszintem kivételével teljesen normális,a kóros koleszterinszint miatt pedig újra szedem az Atorist napi 20 mg-ban.ATC és Leiden mutáció tesztem eredménye normális.Köszönöm válaszát!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a zsibbadás témában

        Kedves Kérdező! Idegbántalom okozhatja panaszát, kezdjen el szedni B-komplex vitamint. Ha nem javul, ideggyógyászhoz forduljon.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. december 17., 16:50; Megválaszolva: 2010. december 21., 14:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Nagymamám 91 éves, a mai napig önállóan lakik az ikerházi házrészében, ellátja magát, napközben többek között süt, főz, ruhát köt, keresztrejtvényeket fejt. Nem kever össze dolgokat, tudja, milyen év, milyen nap van,...
        Tisztelt Doktornő! Már közel egy-másfél éve érzek a nyaki gerincem tájékán erőteljes merevséget, néha olyan intenzíven, hogy szinte alig tudom mozgatni a fejemet. Egyre gyakrabban erős fájdalmat is érzek ugyanezen a részen, amely...
        Kedves Dr. Kerekes Éva! Elfelejtettem még megkérdezni, hogy az mitől lehetséges, hogy tegnap este, valamint a mai nap folyamán párszor a szám egyik oldala, elkezdett zsibbadni nagyon enyhén egy rövid időre? Ez lehetséges a stressztől, vagy...
        Tisztelt Doktornő! Angliában élek, fülzúgás miatt MRI vizsgálatra küldtek. Az eredmény egy 5x4x4mm nagyságú agyi infarktust mutatott ki a jobb mediális pedunclében, illetve a mastoid sejtek ödémás elváltozását. Az agyi infarktus ijesztett...
        Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy július elején 5 napi bulizást követően szédülést, koordinácios vesztést, kéz remegést, nyelvzsibbadast,mintha nehezen tudnék nyelni és folyamatos nyomásérzést érzek a fejemben, latásom mintha...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Kb. 10 éve enyhe arcidegbénulásom van. Eddig is láttam, hogy egyik oldalt sokkal szebb az arcom, de most állapította meg az orvos, hogy miért. Nyilván ez az esztétika miatt zavar. Érdeklődnék, hogy van-e erre bármilyen...
        Jó napot az lenne a kérdésem hogy mit jelent natív ct leltem milyen betegségre utal panaszaim szédülés. [ mit jelent a a 8mm átmérőjű hypodenzitás] Norm.helyzetü.tágasságu kamrarendzser látható. Meg tartott felszíni és basalis liquorterek....
        Tisztelt Doktornő! Mr leletemben szerepel:jobb oldalon a középső kisagy-hídkar lateràlis részében egy kb. 7x8mm-es elvàltozàs mutatható ki.2 hónapja volt 1,5 hónapig tartó...
        Üdvözlöm! Egy viszonylag régebb óta fennálló problémáról szeretnék önnel írásban egyeztetni. Évekkel ezelőtt tapasztaltam látótér kieséseket (a látómezőm teljes jobb oldalán ezüstös villogás, farkasfogak cikázása), nevezhetjük...
        Júniusban bal arcüregből kivettek egy cisztát. A műtét után 3 héttel bal fejtetőn pontszerű fejfájás és bal oldali pár másodperces làtáshomályosodás lépett fel napi 5-15 alkalommal. Bal oldalt fejtetőn ciszták vannak, nèha úgy érzem...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés