Neurológiai probléma?

Tisztelt Webdoktor!

Körülbelül két hete figyeltem fel arra, hogy elsősorban nemi aktus után addig amíg az erekcióm teljesen el nem múlik zsibbadó / bizsergő érzésem van a hímvesszőmben. Korábban ilyen nem volt (35 éves vagyok) . Előszőr nem foglalkoztam vele, de mostanában normál körülmények között is előfordul, hogy jelentkezik ez a furcsa zsibbadáshoz / bizsergéshez hasonló érzés (szexuális inger nélkül is) . Borzasztóan zavar. STD szerintem kizárt. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e ez a gerincsérveim miatt (van egy pár porckorongsérvem, amik okoznak néha gondot - bár mostanában éppen teljesen jól vagyok) , lehet-e a dohányzás vagy stressz következménye? Potenciazavaraim nincsenek, fájdalmaim nincsenek (vizeléskor sem) , a szexuális életem normális (jobb azért lehetne:)

Semmilyen külső nyom nincs, semmilyen fertőzésre utaló egyéb tünetem nincs. Csak ez a zsibbadás / bizsergés - olyan, mint amikor az ember rosszul ül és elzsibbad a lába - ahogy kezd megindulni a keringés, ahhoz hasonló ez az érzés.

Kihez fordulhatok egy ilyen problémával? És mi lehet ez?

Válaszukat előre is köszönöm!

Attila

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza érző ideg témában

Kedves Attila!

Nagy valószínűséggel a hímvessző érző működéséért felelős ideg kisfokú nyomódása okozhatja a problémáját. Ennek hátterében mindig helyi okot kell keresni pl. megnagyobbodott nyirokcsomó a lágyékhajlatban, kismedencében; az ideg lefutása mentén kialakuló enyhe gyulladás, esetleg túl szoros alsónemű viselése vagy nem megfelelő méretű óvszer miatti nyomódás. Ha csak erekció alatt lenne, akkor a hímvessző fokozott vérbősége is okozhatná.  Keressen fel egy urológust  a panszával, a szükséges vizsgálatokat Ő tudja elvégezni.

 Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
Kérdés: 2009. július 02., 23:42; Megválaszolva: 2009. július 02., 23:42
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Nolicin mellékhatása
Három napig szedte a feleségem húgyúti fertőzésre a Nolicint. Fülzúgás és egyensúlyzavar lépett fel nála. Több mint egy hete abbahagyta de a...
Fülcsengés
Udvozlom! 3 napja csak csendben hallhato enyhe fulcsengesem van, emellett nagyon ritkan olyan erzesem, mintha hajon lennek. Par napja lett vege egy virusos...
Agydaganat ?
Tisztelt Doktor Úr! 1.5 hónapja alkalmanként enyhén szedelgek és zúg a fülem, illetve alkalmanként fáj a fejem. Voltam laborban de nem találtak...
Agyi MRI eredmény illetve fülzúgás
Tisztelt Doktor Úr/Nő! A következő mri eredmény mit jelent? Bármit befolyásol vagy lehet ennek bármilyen komoly problémája? MRA: Jobb ACP...
Lábfájdalom,alvászavar.
Tisztelt Doktorúr. Rendszeresen fáj a lábam ha állnom kell,folyamatosan magnéziumot szedek évek óta mert másképp izomgörcs jelentkezik a...