Edzés utáni fejfájás: miért lehet?

Tisztelt doktornő! Néha szoktam futni, edzeni, sportolni, de az utóbbi 3 hónapban rendszeresen és komolyabban járok konditerembe. Nemrég viszont miután lábra edzettem megfájdult a tarkóm bal oldala. Ha oldalra fordítottam a fejem akkor úgy éreztem mintha a nyaki izom és a koponya találkozásánál fájna. Ez egy hét után elmúlt. Egy darabig nem is jártam edzeni. Azóta eltelt 3 hét és most ha megerőltetem a lábamat, legalábbis bizonyos típusú és terhelésnél (bizonyára nem csak a lábam feszül meg hanem más izmok is) , megfájdul a fejem búbja és hátsó része, és annak is inkább a bal oldala, és hiába hagyom abba, órákig tompán fáj a fejem tőle. Először is az a kérdésem, hogy mi történhetett? Nem volt még semmilyen hasonló sérülésem, nem igazán értem az összefüggést a fejfájás és az izmok terhelése között. Másrészt ennyi idő után miért nem gyógyultam még meg? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel, Tamás.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza izomhúzódás témában

Kedves Kérdező!

Bár, divatos, és elterjedt sportolási forma, a konditermi edzésre mégsem mindenki alkalmas.Előfordulhat, hogy helytelen testtartás, megerőltetés következtében a nyakizmai meghúzódtak, a fájdalmat ez váltotta ki.Később is hasonló hiba csúszhatott be. Ez ügyben ki kellene kérnie tapasztalt edző véleményét. A fejtetői fejfájást már valószínűleg a fokozott aggodalmaskodása váltotta ki és tartja fenn még mindig.Levele alapján Önnek inkább a szabad téren való futás a megfelelő mozgásforma.

Minden jót kívánok. Üdvözlettel: Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 30., 21:12; Megválaszolva: 2016. február 01., 09:46
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Érzéketlen lábszár
Tisztelt Doktornő/Úr! Édesanyámnak (55 éves) kb két hete meghúzódott a dereka. Ez azóta szerencsére elmúlt, viszont a fájdalom előbb...
SM terápiával kapcsolatos kérdés
Tisztelt Doktor Úr! Az állapotommal kapcsolatban lenne kérdésem. 2009 augusztusa óta ismert az SM betegségem, akkor egy kilenc hónapja tartó fejfájás...
Parkinson kór
Tisztelt Doktor Úr! Szeretném kérdeni, a Madopar gyógyszer mellé jó -e a Corbolit, és a Neupro (6mg) szedése? Vagy esetleg tud-e javasolni a...
Beszédzavar, MRA
Tisztelt Doktor Úr! Egy emésztőrendszeri gyulladás miatt hidegrázás, pulzusemelkedés, ingadozó vérnyomás alakult ki nagy kiugrásokkal, ami egymás...
Gyógyszerek szedése, vérnyomás
Tisztelt Doktor Úr! Édesapám 71 éves. "Kórtörténetében kezelt hypertonia szerepel. Elsõ alkalommal neurológián 2008-ban kezelték...