Frontinról leszokni, de hogy lehet?! Van leszoktató gyógyszer?

Tisztelt Doktor nő! Immár 2 éve gyomor tükrözésen megállapított refluxom ill. nyelőcső felmaródásom volt.Talán az már meg gyógyult. Mostanába sokat fáj a gyomrom, ezért nyugtalan ideges vagyok, feszült, ez miatt vanmeg a stressz miatt időnkénti vérnyomás ingadozásom. Ez miatt szedet velem a házi orvosom TELMISARTAN 80MG, AMLODIPIN 5MG vérnyomáscsökkentőket, meg napi 3 szor 1 szem FRONTINT! Már több Kardiológus is megkérdőjelezte a gyógyszerek szedését, mert nincs a háttérben Kardiológiai kórkép eset! Itt ezen oldalon olvastam éppen, hogy ezen gyógyszerek szedése nem igen javallt reflux betegség esetén. Na ezt gondolván kérdezem, lehet ezek gyógyszerek hatására nem múlik enyhül a refluxom, hanem rossz álmatlan éjszakákat okoz? Napi szintű gyomorszáji fájdalom, ami igen kisugárzik a hátba, de ezt halottam az orvostól is. Szerintem nekem nem is lenne szükségem gyógyszerekre, mert már ezek melléhatásaitól szenvedek szenvedem meg a refluxot is! Igaz stresszes vagyok így most történik egy életmódbeli váltás, amúgy meg nem iszok, nem dohányzok, tudatosan étkezek, mozgok! 53 éves, 170 cm magas 71 kg vagyok. Tisztába vagyok azzal, hogy a házi orvosnak a gyógyszer felírása, szedetése, anyagi előnnyel jár, de mindenki tisztába van azzal, hogy az csak tüneti kezelés ami nem igen vezet gyógyuláshoz.Sajnos nagy a gyógyszer lobbi, de ez más témakör...Érdekes ahány kardiológusnál jártam mind mást mondott, Városmajori Szívklinikán még meg is kérdezte a doktor úr, minek is szedek én ennyi féle gyógyszert?! Ez az igazi ördögi kör! 2 évvel ezelőtt azt sem tudtam ki a házi orvosom, míg nem volt a válásom ami idegileg lelkileg megviselt, és ekkor jöttek a gondok, meg a sok gyógyszer azaz mérgek, főleg a FRONTIN, ami legális drog! Köszönöm a doktor nő válaszát segítségét, szép napot kívánok: Nagy Sándor

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza stresszesség témában

Kedves Kérdező!

Az Ön által leírt tünetek mindegyike hátterében a stresszesség állhat. Mint írja, a válása viselte meg idegileg.Ingadozó vérnyomását helyesen kezeli a körzeti orvosa, hiszen részben magas vérnyomás okozza később a kardiológiai szövődményeket, amit ezekkel a gyógyszerekkel meg kíván előzni.

A Frontinra is nyilván szüksége van, hiszen zaklatott idegeit most átmenetileg ezzel tudja karbantartani. Az orvosoknak nem származik előnyük abból, ha gyógyszereket írnak fel, hacsak az nem, hogy betegük állapota javul tőle, hiszen ez a cél. A reflux betegségre is sok igen hatásos szer áll rendelkezésre, melyek a gyomornyálkahártya védelmét segítik elő.Csodálom, hogy ilyen szert nem írt fel a kezelőorvosa. A Frontin egyébként nem drog, csak azok számára lehet az, akik helytelenül használják, és visszaélnek vele.

Bízom benne, hogy az életmódváltás a stresszességét jótékonyan fogja befolyásolni, ezt követően a gyógyszerek egy részére már nem lesz szüksége.

Minden jót kívánok. üdvözlettel. dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 31., 14:34; Megválaszolva: 2016. január 01., 12:24
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Mi lehet a probléma?
Üdvözlöm! A következő problémámra szeretnék egy megnyugtató választ kapni. Körülbelül 2 éve kezdődött.. 1 hónapig a fejem jobb hátsó...
bizsergés a halántéknál
Kedves Doktor nő! Kb. 8 éve egy előadáson mintha 1 pillanatra elaludtam volna, "leesett" a fejem többször is. Ez később akkor mutatkozott, amikor...
Gyógyszerek szedése, vérnyomás
Tisztelt Doktor Úr! Édesapám 71 éves. "Kórtörténetében kezelt hypertonia szerepel. Elsõ alkalommal neurológián 2008-ban kezelték...
Agykamra tágulat
Tisztelt Doktor Nő/ Úr! A kislányom január 5-én született nagy fejkörfogattal (39 cm, ez ma már 38 cm) ami miatt készítettek neki koponya UH-ot. A...
Nyomás érzet
Tisztelt doktor úr! Nemrég hirtelen magas lett a pulzusom és nem éreztem túl jól magam ezzel be mentem az ügyletre ott pánikrohamnak nyilvánítottak...