Gyógyszer

Jó estét! Három éve Szklerózis Multiplex beteg vagyok (gyógyszert szedek rá) .Együtt voltam egy nővel és sajnos elkaptam valami gombás fertőzést. A bőrgyógyász felírt nekem gyógyszert amire azt mondta kérdezzem meg az SM orvosomat hogy szedhetem-e. Nekem kellemetlen volna tőle kérdeznem ilyet ezért fordultam magához. Az SM-re Tecfidera 240mg szedek! A bőrgyógyász Dermyc 150mg írt fel nekem! Azt szeretném kérdezni hogy ezt a két gyógyszert szedhetem-e együtt? Előre is köszönöm a segítséget! További szép estét!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza SM témában

Tisztelt Érdeklődő!

A Dermyc sok gyógyszerrel nem szedhető együtt, a Tacfidera nincs köztük. Viszont a Tactifera csökkenti a szervezett immunvédekezését, mivel elnyomja a fehér vérsejteket, és hajlamosít a fertőzésekre, beleértve a bőrfertőzéseket! Bőrelszíneződést és viszketést is okoz, ezért érdemes megmondania neurológusának a bőrpanaszait- mert lehet, hogy emiatt módosítania kell a Tacfiderat.

Tartós tünetmentességet kívánok, mellékhatás nélkül!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. augusztus 13., 23:03; Megválaszolva: 2015. augusztus 14., 22:14
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Agyi zavar? - MR lelet
Kedves Doktor Úr! A minap kérdeztem Öntől a férjemmel kapcsolatban aki 40 éves, és stroke-ra vagy legalábbis TIA-ra utaló tüneteket tapasztalt egy...
Epilepszia
Kedves Doktor Úr! Unokám 19 hónapos. 2-3 hete vettük észre, hogy néha remeg a keze. Előfordul reggel ébredés után, néha evésnél, vagy ha nyúl...
Agyi zavar?
Kedves Doktor Úr! Férjemmel kapcsolatban lenne kérdésem. 40 éves, 106 kiló, de nem túlsúlyos, mert 2 méter magas. Nem sportol, de egészségesen...
Mi lehet a gyakori izomrángás és...
Tisztelt Doktorúr/nő! Olyan panaszokkal fordulnék önhöz hogy elég gyakran van izom rángásom valamint zsibbadás érzettem általában az arcom egész...
2 éves gyermek alvás közben...
TiSztelt Orvosok! 2 éves gyerekem alvásnál rángatózik! Fel is ébred rá, így az alvást zavarja! Neurológushoz 4.én megyünk! Mi lehet az oka!...