gyógyszerszedés

Tisztelt Doktornő! Már jó ideje.. tavaly szeptember óta zsibbad a bal karom.. a nyakamtól indul kb és a kisujjaimig sugárzik le a lábamba úgyszintén a kb vádlimból a talpamba. Házi orvos.. aztán reumatologia aztán ott fizio terápiat kaptam tornát és.. masszázst hatástalanul kontroll után elküldtem neurologushoz ahol ma elmondtam a jelen panaszaimat és írtak fel NEUROMULTIVIT-EP B1 B6 B12 és Mydeton 150 mg-ot. Továbbá lessz egy nyaki ultrahangom és holnap röntgen felvétel. Nos a kérdésem a következő lenne az orvost nem tájékoztattam arról hogy szedek Finasteride-t hajam megtartására.. amit még csak kb 2 hónapja szedek sajnos ez az egyetlen ami használ.. Gondolom megérti személyes okok miatt.. az iesmiről az ember nem szivesen beszél, bár tudom ez lehet felelőtlenség is de remélem jelen esetben ez nem áll fent. De azért bátorkodtam megkérdezni hogy lehet e ebből bármiféle probléma? Köszönöm szépen a válaszát előre is.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza zsibbadás témában

Kedves Kérdező!

A zsibbadásos panaszainak kivizsgálása jelenleg folyik. Egyelőre csak vitaminokat és izomlazító gyógyszert kapott.

A Finasterid nevű gyógyszer mellékhatásai a gyógyszer használati utasításában olvashatók. Nem értem, a kérdése mire vonatkozik, milyen bajra gondol?

Várja meg az UH és a rtg. eredményeket, akkor találkozik ismét a neurológussal, és kiértékelik a látottakat. Azt gondolom, bízhat az orvos diszkréciójában, a titoktartási kötelezettségben, így szóban pontosabban felteheti a kérdését, megfogalmazhatja aggodalmát, és remélhetőleg megnyugtató választ fog kapni rá.

Minden jót kívánok. Üdvözlettel. Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 30., 18:54; Megválaszolva: 2015. március 31., 18:08
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Koponya MR és MRA vizsgálat...
Jó napot kedves Doktor Úr, Egyik este erős imbolygó szédülésre ébredtem. Felkerestem egy neurológus, aki azt mondta hogy a fülembe leváló...
Ez lehetséges nyelvsorvadás?
Tisztelt Doktor Úr! A Mai napon már írtam magának a panaszaimról, aminek örültem, hogy ön szerint nem áll semmi neurológiai kórkép a...
Jelezhetnek ezek valami komolyabb...
Tisztelt Doktor Úr! Már egy ideje észrevettem, hogy a nyelvem széle úgymond göcsörtös ("scalloped tongue" ként ismerem angolul) , ezzel...
Lovas baleset után visszamaradt...
Üdvözlöm! A történet lényege: 2 éve történt lovas balesetben a fejét megütötte. 1 hónap múlva súlyos szédülés, hallás-és látászavar...