Epilepsziás gyógyszerek elhagyása

Tisztelt doktornő! 2011-ben epilepsziát diagnosztizáltak nálam, akkor volt az első - és azóta utolsó rohamom. Azóta Levetiracetám-ot szedek. Decemberben az orvosommal úgy döntöttünk, hogy elkezdjük csökkenteni, majd ha minden rendben lesz, később elhagyni a gyógyszert. Dec. 25-26 körül kezdtem el 750 mg-os helyett 500 mg-os tablettát szedni, de az utóbbi pár napban elkezdtem enyhén szédülni, néha fáj a fejem, fáradt, gyengébb vagyok és hasonlók. Ezek lehetnek amolyan elvonási tünetek, hiszen évek óta szedem ezt a gyógyszert vagy valami más okozhatja ezeket? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza epilepszia témában

Tisztelt Érdeklődő!

Nagyon remélem, hogy panaszai részben elvonásos tünetek, részben szorongásosak, hiszen fél is egy rohamtól, meg attól is, hogy most ugrik a majon a vízbe - megyógyult-e, vagy nem...Remélem, minden rendben zajlik majd! azért beszélje meg ezeket a panaszikat a neurológusával!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 06., 17:34; Megválaszolva: 2015. január 07., 22:56
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Agydaganat?
Tisztelt Foorvos Ur! Velemenyet kernem. 1.5 eve eros fejfajasom volt, ekkor koponya CT es MR felvetel keszult, es mind a 2 negativ eredmennyel...
Lelet értékelése
Tisztelt DoktorÚr.! A bőrfeszülés és zsiborgás érzése még midnig fennáll, a testem több pontján. Arc, hátközép, bal láb, fejbőr.Neurologia...
Szédülés, imbolygás
Tisztelt Doktor Úr! A problémám kb egy hete jelentkezett, mikor éjszaka arra ébredtem, hogy megfordultam az ágyban és forgott a fejem pár...
Vascularis mailformatio
Tisztelt Doktor úr! Egyeb kivizsgálás miatt agyi MR készült 2019-ben,melynek során ezt a diagnózist kaptam: periventricularisan és subcortticalisan...
Erős Fejfájás
Üdvözlöm Tisztelt Doktrok Úr/DrNő! Reggel óta nagyon erősen fáj a fejem hátul a tarkóm felett jobboldalt! Ennyire még soha nem fájt a fejem mint...