Idegbecsípődésre injekciót kaptam, mit tegyek?

Tisztelt Doktorúr /nő! 10 napja becsípődött a derekam. Napokig lába sem bírtam állni. A háziorvos nagyon értős fájdalomcsillapító injekciókat adott 5 napon keresztül. Már feltudok állni, de most is komoly fájdalmaim vannak mit tegyek?

WEBBeteg szakértő válasza Derékfájás témában

Tisztelt KÉrdező!

Nem írja, hogy pontosan milyen injekciót kapott a HO-tól, de valószínűnek tartom, hogy nem szteroid gyulladácsökkentőt, pl. Movalist.

A fájdalom miatt tovább kellene még szedni tablettában a gyulladácsökkentő-fájdalomcsillapítót, illetve izomlazítót. Emellett el kell menni egy rematológiai rendelésre, és ha nem múlik a panasza, kkor további más jellegű kezelések szükségesek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. április 03., 14:46 ;Megválaszolva: 2011. április 06., 13:07
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Örökre így maradok?
Tisztelt Doktornő! Immár azt hiszem vagy 6 éve küzdök azzal, hogy amint jön a tél, megfájdul a derakam,ferde a csípőm, és 2 szer előfordult már...
Milyen mozgásokat végezhetek?
Kedves Doktornő! Idén március 16-án kezdődött, először azt gondoltam, hogy lumbágó, mivel annyira éles fájdalom sugárzott le a jobb farba, majd...
Derékfájdalom
Másfél hete egy szék megemelésekor fájdalom nyilallt a derekamba/hátam alsó részébe. Napközben elviselhető volt a fájdalom, éjszaka sokkal...
Erős Derékfájdalom
Jó Estét. Hocza Viktor vagyok,30 éves,Egerben élek. Gerinc ferdülésem,és lúdtalpam van (használok cipőben betétet) . Az utóbbi időben elkezdett...
Lumbágó
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Kb. 3 hónapja mozgásra fájdalmat érzek a derekamban bal oldalt. A fájdalom farba, csípőbe, combba sugárzik. Jellemzően...