Lumbágó és soványság

Jó napot! Az édesanyám pár hónapja lumbágótól sznved, az ágyból alig bír kikelni így dolgozni sem jár. Minden mozgás fáj neki így nem nagyon mozog, ki sem mozdul itthonról. A probléma az h szinte már kórosan sovány amire rásegít h hónapok óta megy a hasa vmint a mozgásszegény életmód. Az orvosa azt tanácsolta h csak gyógytornász által javasolt gyakorlatokat végezhet, de mire odág eljut szeptember lesz mert akkorra van időpontja. Nagyon aggódom érte! Milyen módszert ajánlana, hogy ne gyengüljön le teljesen? előre is köszönöm Szép napot!

WEBBeteg szakértő válasza lumbágó témában

A lumbágó miatt fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő szedése javasolt, ebben a háziorvos tud segíteni, mert az erősebb gyógyszerek csak receptre kaphatóak.Javasolt vitamindús és energiadús kiegyensúlyozott táplálkozás, keressenek fel gyógytornászt, ő tud segíteni a rehabilitációban. Javaslom a Béres cseppet és a C-vitamint, jó étvágynövelő és roboráló.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. július 16., 21:52; Megválaszolva: 2010. július 17., 18:09
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Lumbágó, hogyan lehet rajta...
Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Az iránt szeretnék érdeklődni, hogy milyen mozgással, sporttal, életmóddal lehetne segíteni, hogy elkerüljem, hogy...
A lumbágó kezelése
Kedves Doktornő/Doktor Úr! Párom 35 éves. Egy rossz mozdulat miatt megfájdult a dereka. Természetesen ez pénteken volt, a hétvégén az ügyeleten...
Lumbágó orvosi vélemény
Előzmény: évek óta derékfájás, főleg terhelésre, évek őta bal comb elülső része a térdig folyamatosan zsibbad, néha szúr, terhelésre (sok...
Lumbágó meddig fáj?
Jó napot kívánok! két napja erös derékfájásal mentem orvoshoz aki megálopitotta lumbágom van, de még höemelkedés is társul hozzá irtak krémet...
Lumbágóra tapasz
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Lumbágóra (izomgörcs található a derekamon, arra teszem) Salonpas fájdalomcsillapító tapaszt használok. Úgy érzem nagyon...