• diprophos mellékhatás megszüntetése

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Jan. 5-én kaptam diprophos injekciót-vállizületi gyulladásra- sajnos, azóta arcom, szemem dagadt, vörös, de utánaolvastam, és látom, hogy sok káros egyéb szervi hatása lehet. A reuma orvos azt ajánlotta, szedjek Ca-t és Mg-t, kérem, segítsenek, van -e olyan lehetőség, ami a diprophos káros mellékhatásait semlegesíti. Nagyon aggaszt, amit erről a szerről olvastam, vérnyomáscsökkentőt, szívritmusszabályozót, lansoptolt szedek rendszeresen, 2-szer volt gyomorvérzésem, sokszor fekélyem. Ha kellő felvilágosítást kaptam volna az orvostól, nem engedtem volna ezt az injekciótbeadni. Elegendő-e valóban a Ca, Mg, van -e valami hatékony ellenszere? Olvastam, hogy az immunrendszert is legyengíti. Kérem, sürgősen tájékoztassanak, mert nem tudom, kihez forduljak. Köszönettel:Turcsányiné

        WEBBeteg szakértő válasza a szteroid mellékhatása témában

        Tisztelt Kérdező!

        Nagyon ritka, hogy a Diporophos mellett allergiás reakció alakuljon ki. Ebben az esetben valóban a Calcium, illetve valamelyik amtihisztamin hatású gyógyszer, pl. Cetirizine alkalmas, hogy a mellékhatások megszűnjenek. A mellékhatások tekintetében inkább akkor várhatóak ezek, ha több alkalommal hosszabb távon ismétlik az injekciókat. De természetesen, mint minden szteroid tartalmú készítménynek van vércukoremelő hatása, valmaint a gyulladásgátlás mellett bizonyos fokig gyengíti az immunrendszert. Ezt az úgymond terápiás hatását használjuk ki gyulladásos ízületi betegségekben, de természetesen ez maga után vonhatja a fertőzésekkel szembeni ellenállóképesség csökkenését! Magát a Diprophos hatását nem tudjuk felfüggeszteni, ha már egyszer beadták. Ha ezeket a fent leírt eltéréseket allergiás reakciónak véleményezik, akkor az általam leírt antiallergias gyógyszerek ezt meg fogják szüntetni!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bogdán Aurél
        traumatológus, ortopédus Itt kérdezhet

        Dr. Bogdán Aurél
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-01-31 21:58:02; Megválaszolva: 2010. január 31., 21:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! Segítségét szeretném kérni az alábbi tüneteimmel kapcsolatban melyek május vége óta állnak fent! Izomfájdalom végtagokban mely pihentetésre javul, derék és hátfájdalom, olyan mintha az izmaim lelennének tapadva, jobb bokámnál...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Öt hete derékfájdalommal küzdök ami a keresztcsonti részen jelentkezik, ill. a lábaimba is kisugárzik olyan formában, hogy a lábszáram felváltva zsibog, ráng az ideg benne illetve fáj. Kezdetben csak 2-3 naponta...
        Tisztelt Doktornő! A lumbalis gerinc kétirányú felvételem szerint,mely 2019.05.31-én készült az L.V csigolya a felettes gerincoszloppal együtt az S.I-ses csigolyán kb.8mm-rel ventral felé csúszott.2019.08.31-én készült lumbalis gerinc natív...
        Kedves Doktornő! 110kg súlyú, 187cm magas, 62 éves férfi vagyok. Évek óta zsibbadnak a lábujjaim és a lábujjak alatti talppárna rész. Tükörsima padlón is úgy érzem, mintha apró kavicsokon járnék. Szintén évek óta fájdogál a derekam,...
        Tisztelt Doktornő! Problémám a következő,már lassan egy éve küzdök olyan fájdalommal hogy ha nyakamat balra fordítom illetve ha befeszítem a bal mellizmomat akkor fáj szúró fájdalom szerűen meg még ha a kezemet úgy fordítom . Néha...
        Üdvözlöm! Segítségét szeretném kérni abban h június óta a karjaimban izomfájdalmat érzek a térdeimben szintén fájdalmat! Es a derekam nagyon fáj! Időnkét kicsit jobb de újra és újra előjön a fájdalom mindenhol! Karjaim ilyenkor alig...
        Tisztelt Doktornő, lassan két éve többé kevésbé folyamatosan küzdök izommerevséggel és izomfájdalmakkal, amik szimmetrikusan mindkét lábamban, főleg a combomban jelentkezik. Vannak jobb és rosszabb napok, de valamennyire szinte mindig érzem,...
        Alsó vegtagba sugárzó fajdalom miatt mentem MR vizsgálatra.Ezek után 12 hete IDET beavatkozást hajtottak végre.De panaszaim nem múltak járni és talpon lenni alig tudok sokszor elviselhetetlen fájdalmam van dolgozni képtelen vagyok.Mit jelent ez a...
        Tisztelt Doktornő! Két hónapja érzek enyhén sajgó-szúró jellegű fájdalmat a bal lapockám környékén. Mozgásra nem,inkább éjjel,huzamosabb ideig tartó fekvésnél jelentkezik,illetve ugyanazon az oldalon,a bal vállamban érzek fájdalmat,ami...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr, 4 hónapos kislányommal ma voltam újra csípő uh kontrollon. Június 17.-én a 3 hónapos vizsgálaton az uh eredmény az alábbi volt: Jobb oldalon alfa szög 60-62 (AI-es) Bal oldalon alfa szög 60 (AII-es), cápa kissé...