boka után kézfájdalom?

Tisztelt Orvos! Már tavaly többször megkerestem a háziorvosom csuklófájdalmaimmal. A fájdalom tipikus ízületi jellegű volt. Semmilyen duzzanat, pirosodás nem volt kitapintható. Úgy egy hónapja minden ok nélkül a bokáim kezdtek el fájni, erős ízületi fájdalom jelleggel. Semmilyen gyulladásnak látványos jele nem volt. A háziorvosom apranaxot írt fel napi 1100mg-ot. Ezt 10napig szedtem, de csak a harmadik nap után enyhült a fájdalom. Ezután megkerestem egy magán ortopéd orvost az okok felderítésére. Ő azt javasolta, hogy szedjem tovább az apranaxot, illetve elküldött vérvételre és röntgenre. Megállapította a szerzett harántboltozat süllyedését, és talpbetétet írt fel. A vizsgálatokat/ labor/ csak két hét múlva tudom megcsináltatni. Viszont miután a lábam szépen helyrejött, rá egy hétre a csuklóim kezdtek el fájni, és a kézfejem, ujjízületeim. Egy felírt kenőccsel kenegetem, és csak, ha nagyon fáj, akkor veszek be apranaxot550mg-ot, mivel enyhe hányingert kezdett okozni. A refluxomról az orvost tájékoztattam. Erre a gyógyszeremet szedem. A jobb csuklómban ganglion van, itt az ízületeim jobban fájnak. Ezt sebész látta, azt mondta kenegessem, ha fáj.Sajnos a kezeim is és a bokáim is recsegnek már régóta, de eddig sose fájt. A kérdésem, hogy meddig lehet fájdalomcsillapítót szedni, mert félek a káros hatásoktól, ugyanakkor már nagyon lehangol a fájdalom. Attól tartok még, hogy kinevet a doktor, ha most meg a kezeimmel megyek vissza. Ízületvédő illetve hialuronsav tabletta segíthet? Vagy egyenlőre csak kenegessem?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Puskás Réka válasza a ízületi fájdalmak témában

Kedves Kérdező! Panaszai alapján azt tanácsolom, hogy minél hamarabb csináltassa meg a labort és térjen vissza orvosához. Sokízületi gyulladás jele is lehet a vándorló ízületi fájdalom, nem neveti ki a doktor, ha ismét panaszkodik, de másik ízületére. Ha nagyon fáj és reggelente sokáig merev a keze vagy a lába, szedje az Apranaxot addig is, míg az orvos látja és mindenképpen kenegesse a kezét. Ízületvédők és a hialuronsav lassan hat, és nem is tudja pontosan, hogy mi baja és használnak-e egyáltalán. Még nem szükséges elkezdeni a szedésüket. Üdvözlettel, Puskás Réka

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 14., 10:43; Megválaszolva: 2014. április 17., 11:59
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Boka sérülés
Szép napot! December 29.én leestem a lépcsőről, magam alá fordult a bokám. A balesetiben megröntgenezték, azt mondták, hogy felső bokaszalag...
Térdprobléma
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! 38 éves nő vagyok. December eleje óta térdfájdalmam van, illetve idegentest érzésem. Voltam emiatt rtg-en (semmit...
Rotator köpeny syndroma
Tisztelt Doktornő! 2021. Január 2-a óta minden előjel nélkül a bal vállamban iszonyatos fájdalom jelentkezett, melyhez társult, hogy a karomat...
Csípőfájdalom
Tisztelt Doktornő! A következő diagnózist kaptam jobb csípő MRI vizsgálat után. A jobb oldalon a csontos vápa kissé sekély.Cranialisan, a...
Jobb térd MRI és UH eredménye
Kedves Doktorno! Azert fordulok Onhoz, mert szeretnem kikerni a velemenyet a jobb terdemmel kapcsolatban. 29 eves vagyok, 173cm, 75kg korte alkat....