Milyen gyógyszert?

Tisztelt doktor úr/nő, a szakorvos kezdődő csípőízületi diszpláziát állapított meg nálam, amelyre gyógyszer szedését is javasolta. Rendszeresen tornázom, a fájdalom inkább pihenésnél, semmint mozgásnál jelentkezik, s különösen hideg időben. Viszont allergiás vagyok mindenféle tengeri herkentyűre és a laktózra is. Milyen készítményt tudnék szedni, amelyben ezek nem találhatók meg és elkerülhessem a további károsodásokat? Az is lényeges, hogy megfizethető legyen. Válaszát köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bogdán Aurél válasza csípőízület témában

Vannak olyan nem szteroid gyulladáscsökkentő szerek, melyek nem tartalmaznak laktózt. Most fejből nem tudok Önnek nevet mondani, de fordult már elő, hogy ilyen problémával kerestek fel, és akkor is a gyógyszerészek segítségét kértük, mert a vivőanyagok összetételét Ők ismerik, Mi csak a hatóanyagokkal vagyunk tisztában. Azt javaslom kérdezze meg gyógyszerészét, hogy melyek nem tartalmaznak laktózt és utána keresse fel háziorvosát vagy kezelőorvosát és írassa ki és szedje előírás szerint.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. október 02., 14:43; Megválaszolva: 2013. október 04., 22:40
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Szíveskedjen a röntgen leletet...
Tisztelt Doktornő! A nyaki lordosis elsimult, enyhe balra convex scoliosis. A C.V.-C.VII. csigolyák functionalis blokkot alkotnak, a csigolyák...
Térd alján fájdalom hosszú ideje
Tisztelt Doktornő! 1 év 3 hónapja megcsúsztam egy márványlapon és ráestem a térdemre, az adott pont azóta is fáj mikor lefelé megyek lépcsőn....
Térdízületi gyulladás
Üdvözlöm Kedves Doktornő! Túlerőltetés, sport miatti térdfájdalmaim, hátul a térdhajlatban érzett merevség, fájdalom miatt elmentem ízületi...
Terápia javaslat
Tisztelt Doktornő! Panaszaim a következők: - gyakori, nagyon erős derékfájások - mindkét lábam(főleg a bal) fájdalmasan zsibbad - nagyon erős...
Mit lehet tenni? Mit szedjen?
Tisztelt Dr. - nő! 3hete fáj a lapockám alatt a hátam, kisugárzik a váll a, karba.Aludni, ülni nem tudok nagyon, mert akkor erősödik a nyilaló...