2 hete szedem a Yasminelle-t felcseréltem 2 tabit és 1 hetet vártam csak, Lehetek terhes?

Tisztelt Szakértők! Két hete szedek egy fogamzásgátlót a Yasminelle-t amit már egy éve szedtem és a mostanihoz hasonló tüneteim voltam. Azóta abbahagytam és most kezdtem újra. A gyógyszerhez mellékelt útmutatóban az volt leírva a gyógyszerről hogy ha a ciklus első napján kezdem el szedni akkor rögtön védett vagyok a terhességgel szemben ha pedig az 2.-5. napján kezdem el szedni a ciklusnak akkor 7 napot kell várni.Egy éve amikor szedtem 2 hetet vártam az első tabletta után most kivártam a 7 napot. Többen mondták hogy a legtöbb fogamzásgátlónál 1 hónapot kell várni. Ebből nem adódhat problémám ugye? A második kérdésem pedig az lenne hogy minden tabletta ugyanazt a hatóanyagot tartalmazza mert minden nap bevettem gyógyszert azonban más napot.Elkezdtem Szerdán szedni és bevettem sorba a CS, P, SZo, V, H, K -et és utána véletlenül a legelső szerdai előtti keddi tablettát vettem be. Másnap kihagytam a szerdai tablettát és helyette a csütörtökit vettem be és azóta is sorba veszem be a gyógyszert csak lényegében megmaradt egy szerdai amit majd a legutolsó keddi helyett fogok majd bevenni.Remélem ebből sem lehet problémám? Mindezt csak azért kérdezem mert amióta szedem a gyóyszert nincs olyan étvágyam mint volt 50 kiló vagyok igy is és élsportolok de így sem eszem annyit mint régebben.Talán fogytam 2-3 kilót. A másik meg hogy a mellem elkezdett talán egy picit nőni főleg a bal mellem de a másik is, elég feszesnek érzem mindkettőt és nyomásra fáj is illetve futásnál.(nem nagyon durván).Ez igazából már a gyógyszer szedése előtt kezdődött el de ha a gyógyszer hatásának tudható be akkor lehet rárakott egy lapáttal. Más tünetem egyáltalán nem is volt és amikor egy éve szedtem akkor is éreztem hogy feszül a mellem de ennyi nem volt számottevő a változás.Eddig nem nagyon aggódtam mert elvileg mindent az útmutató szerint csináltam kivéve hogy felcseréltem 2 tablettát de eddig minden este bevettem egyet. A patikában ais azt mondták hogy a legtöbb gyógyszernél egy hónapot kell várni de ott helyben elolvastuk és mondták hogy tényleg ez van leírva és elvileg akkor nem lehet probléma de sokat nem tudok tenni csak várni és megnézni megjön-e a következő menstruáció.Úgy gondoltam azért kikérem szakértő véleményét mert lehet megnyugszom és nem rágódom ezen még másfél hétig. A nőgyógyászom szabadságon van úgy hogy Önökhöz fordultam.Előre és köszönöm a segítséget és a válaszokat.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező! Amennyiben a menses első napján kezdi el szedni, már onnantól véd. Nem gond a szemek felcserélése, mert minden tabletta hatóanyaga egyforma. Ha mellpanaszai nem szűnnek, keressen fel emlő szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 02., 15:22; Megválaszolva: 2011. november 03., 10:29
Kérdések és válaszok: Mellrák, emlőbetegségek
Emlő ciszta
Üdvözlöm! Olyan problémám lenne, hogy 6 napja vagyok túl egy jobb emlői ciszta leszívásán ami 2.3 mm volt. Az eltávolítás után az az oldali...
Emlőbiopszia2
Kedves Doktor Nő! A múlt hėten mår irtam Önnek,a 19 ėves lånyom mellėben csomò,tėmåban.Köszönöm a segìtő vålaszt.Azota a biopszia helyėn a...
Emlő UH vizsgálat
Tisztelt Doktornő! Emlő UH vizsgálat kapcsán szeretném kérni a segítségét. 2020.10.01-én voltam mammográfiai vizsgálaton, melynek eredménye, a...
Emlő fájdalom
Tisztelt Doktor Nő! 19éves lányom 2héttel ezelőtt a mellében egy kisebb fájdalmatlan csomót tapintott.Kicsit vártunk (2hét), hogy nem e a közelgő...
Mell ultrahang kóros eltérésre utal
Kedves Doktornő! A bal oldali mellemben csomót tálaltam, ultrahangon voltam, ahol kiderült, nem is a bal mellemmel van gond. A következő leletet...