Magas vérnyomás visszér műtét után

Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy visszér műtét után alakulhat-e ki magasabb vérnyomás és fokozottabb ödémásodás a lábszáron

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza magas vérnyomás témában

Kedves kérdező!

Nem valószínű, hogy a magas vérnyomás a visszérműtét következménye lenne, tanácsos felkeresni a háziorvost ennek kivizsgálása, illetve a gyógyszeres kezelés megkezdése érdekében. A műtétet követően előfordulhat lábdagadás, de javasolt kizárni mélyvénás trombózis lehetőségét is, ha ez nem igazolódik, kompressziós harisnya viselése segíthet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. január 31., 10:42; Megválaszolva: 2011. február 01., 14:27
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Pulmonális hypertonia
Tisztelt Doktornő! 25 éves vagyok! 175 cm és 82 kg a Bmi-m 26,78! Az elmúlt egy évben 17 kg-tól szabadultam meg! Rendszeresen mozgok (napi séta a...
Hogyan tudok leszokni
Tisztelt Dr Nő! Ne haragudjon, hogy Önnek írok tudom nem ez a szakterülete. 3 éve születése után 4 naposan meghalt a kisfiúnk. Ezután elég durva...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Pár napja magas vérnyomást diagnosztizáltak nálam. Időnként kiugrik 190re,máskor órákig 110. Tensiomin 25 mg írtak fel...
magas vérnyomás
Kedves Doktornő! 2015-től szedem a Coverex -AS gyógyszert. Eleinte 5 mg-ot szedtem reggelente. Ezt az adagot a házi orvos javaslatára kb 2019 nyarától...
Terhesség alatt szedhetek...
Tisztelt Doktor Nő! 17 hetes terhes vagyok és sajnos magasabb a pulzusum a kelleténél, illetve extra sziverések miatt kellett évekkel ezelőtt...