Máj működés -magas vérnyomás

controloc gyógyszer két hónapos szedése okozhat e a májban olyan hatást, hogy a vérnyomás hirtelen erősen emelkedik.

Köszönettel:feledi laszlo

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a magas vérnyomás témában

Tisztelt Feledi Úr! A Controlocnak lehet ugyan májműködést befolyásoló mellékhatása, de a vérnyomás-emelkedésért valószínűleg nem ez tehető felelőssé. A vizsgálatok alapján a vérnyomáscsökkentő szerek hatását sem befolyásolja ez a gyógyszer, az emelkedett értékek hátterében valószínűleg más okot kell keresni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 15., 08:56; Megválaszolva: 2010. február 15., 08:56
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Stressz,pánik,magasvérnyomás,TIA...
Üdvözlöm! Egy olyan kérdést szeretnék feltenni hogy a jelen panaszokat okozhatja e a pánikbetegség,stressz? Hirtelen félelem érzetet érzek olyan...
Érelmeszesedés?
Kedves Doktornő! A következő leletet kaptam: Carotis, subclavia és vertebralis rendszer color duplex scan vizsgálata: Mindkét a. subclavia...
Korrekt vérnyomás értékek?
Szép napot! Én egy 40 éves,vékony,180 centi magas,76 kilós,bár az irodai munkától enyhén centrálisan hízott (pocakos) férfi vagyok. Különböző...
Vérnyomás
Tisztelt Dr.-nő. A 24 órás vérnyomásmérésem eredménye nem lett jó, magas értékeket mért a műszer. Éjjel is. Az orvosom reggel 100 mg Lavestra...
Hirtelen szív feldobbanások és...
Hirtelen szív feldobbanásaim vannak mostmár 1 napja. Mérem a vérnyomásom és nagyon változatos, de inkább alacsony a vérnyomásom. Ma 13 órakkor...