• Vérnyomás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! Édesanyám mostanában erős fejfájásra panaszkodik.Estére illetve hajnalban magas a vérnyomása.160 170re is felugrik.Van hogy hajnalban fejfájásra ébred.Legutóbbi 160/86/104volt.Ilyenkor piros az arca is.Napközben nem magas a vérnyomása 118 128 közötti.55 éves. Menstruációja évek óta nincsen.Ezelőtt soha nem volt gond a vérnyomásával.Fejfájása sem nagyon volt. Nem ideges típus. Köszönettel várom válaszát!

        Dr. Árki Ildikó válasza a magas vérnyomás témában

        Tisztelt Kérdező! Édesanyja mielőbb jelentkezzen háziorvosánál. A magas vérnyomás kezelendő betegség, amelyre több hatékony gyógyszer áll rendelkezésre.Kezeletlenül azonban súlyos szervezeti károsodások (szív és érrendszeri betegségek, stroke, vese károsodás stb) jöhetnek létre. https://www.webbeteg.hu/cikkek/magasvernyomas/273/a-magas-vernyomas-szovodmenyei https://www.webbeteg.hu/cikkek/magasvernyomas/2017/mely-panaszok-jelzik-a-magas-vernyomast Üdvözlettel

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Árki Ildikó
        Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Árki Ildikó
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2018. január 17., 12:38; Megválaszolva: 2018. január 18., 23:26

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kaptam vérnyomás csökkentöt, amlodopint 5 mg reggel 1, fél bisoblok 5 mg, 1 quamatel40mg meg 025 frontint! Délbe aspirin proteck meg este tanydon 40mg! Azt szeretném kérdezni hogy a reggeli gyogyszert lehet egyszerre be venni mert mikor be veszem pár...
        Tisztelt Doktornő! Az a kérdésem, hogy jelenthet-e bármi veszélyt, ha a Tenaxum mellé Bisoprolol Sandoz 5mg-t szedek. A leírásban ugyanis az szerepel, hogy nem ajánlott az együtt alkalmazása, de ezt írták fel, s orvosom szerint csak akkor...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! 15 évvel ezelőtt magas vérnyomást és szívrizmuszavart diagnosztizáltak, amelyekre azóta gyógyszereket szedek. Reggel és este 1-1 szem Ramipril, valamint reggel 1 szem Bisoprolol. Tavaly iyenkor kivizsgáltak...
        Tisztelt Doktornő! Panaszaim a következők: Lüktet a fejem tarkó tájékon és kisugároz a fej egész területére.Fáradékonyság, álmatlanság és szívdobogás érzés kíséri. Vérnyomásom:130/86/96 és 148/98/98 között mozog. 33 éves...
        Tisztelt Doktornő! A következő kérdésben kérem segítségét. Rendszeresen szedett gyógyszerem a Micardis 40 mg és most írtak fel nekem DOXYCYCLIN AL 100 gyógyszert. A két gyógyszer szedhető-e együtt, okoz-e valamilyen kölcsönhatást?...
        Vérnyomás problémámra nehezen találtak gyógyszert, kezdetben, 20 éve az alsó érték volt kicsit magas 90-94, később a felső is romlott. Érdekes módon a jelen megoldás fontos része este xanax 0, 25 mg-nek a fele. 2 éve voltam, kardiológusnál...
        Kedves Doktornő! Tényállás: 87 éves anyukámnak hírtelen és tartósan 180/90 körüli lett a vérnyomása. Szédül, gyenge, hőségrohamai vannak, két napja gyakran hányt is. Orvosi ügyelet vírusos fertőzést diagnosztizált, (vércuk. szint...
        Tisztelt Doktornő! Utóbbi időben többször tapasztaltam főleg éjszaka, de nappal is nagyobb szívdobbanásokat, mintha ki akarna ugrani a helyéről a szívem. Éjszaka pedig annyira dobog a fülemben, hogy nem tudok tőle aludni, ezért felkerestem...
        Tisztelt Doktornő! Én naponta 160 mg valzartánt, 6 mg prazozint, a 2 mg rilmenidint szedek, de még így is magas a vérnyomásom. Azt szeretném kérdezni, hogy a valzartant megemelhetem-e 320 mg-ra. Egyébként ezt a mennyiséget napi kétszeri...
        Tisztelt Doktornő! Panaszaim kb három hete kezdődtek. Lefekvéskor állandó szívdobogásérzet jött elő, többször éreztem szabálytalan szívverést. Ezzel korábban is volt már gondom, pajzsmirigy alulműködés miatt (autoimmun thyreoiditis)....

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés