Magasvényomás?

Tisztelt Doktornő. Sajnos nekem is magas(Problémás) a vérnyomásom, a 145/97/92---147/92/95 gyakori mért eredmény.Voltam már természetgyógyásznál, aki különböző gyógyfüvek, gyógyteák, (lugosítás) Stb. fogyasztását javasolta.Egy idő után, (kb.1-1.5 hónap) azt vettem észre, hogy a Szisztolés értékem csökkent, de a Diasztolés sajnos nem, és a pulzusom is relatív magas. (135/98/93) .Ezeket a méréseket, különböző napszakokban végzem, de már reggel, ébredés után is magas a Diasztolés és a pulzus. Gyógyszert szedni nem igazán szeretnék, ha nem feltétlenül muszály, mert valahol félek a mellékhatásoktól. Azt szeretném megkérdezni, mi okozza a Diasztolés, és a Pulzus emelkedését? Mit tehetek az állapotom javulása érdekében, ill. milyen következményekkel járhat, ha ez az állapot hosszabb időn keresztül így marad, netán állandósul? Válaszát előre is nagyon köszönöm, Tisztelettel Sándor

Dr. Molnár Dóra válasza magas vérnyomás következményei témában

Kedves Kérdező, a magas vérnyomás hosszú távon károsítja az érfalakat, ami érelmeszesedéshez vezet: érszűkület, agyi keringési zavar, szívinfarktus, veseelégtelenség lehet ennek a következménye. Így a magas vérnyomás kezelése mindeképpen javasolt. Vizsgálati eredmények és kockázati tényezők felmérését követően lehet megfelelő terápiát választani. Háziorvosát keresse fel a teendők megbeszélésére. Sószegény diéta, az otimális testsúly elérése, megtartása, rendszeres mozgás mindenképpen javasolt gyógyszer nélkül és gyógyszerrel is. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 30., 13:43 ;Megválaszolva: 2016. január 31., 23:40
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Érdemes lenne Neurológiai...
Tisztelt Weborvos! Érdemes lenne-e neurológiai szakrendelést felkeresnem? Bemutatkozom kicsit, leírom a betegségeim aztán a kérdést! 22 éves fiatal...
Pánikbetegség/Vérnyomás
Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! 11 éve volt az első pánikrohamom. Az idő során egyre inkább tanultam a probléma természetét, - csak nagyon ritkán...
Vérnyomás érték
Tisztelt Doktornö A utóbbi idöben férjem többször érezte magát hirtelen fáradtnak, gyengének , elmondása szerint feje "kóválygott...
Vérnyomáscsökkentő gyógyszerek...
Tisztelt Doktornő! Vertim nevű étrend-kiegészítő kapszulát szeretnék szedni fogyás céljából. Magasvérnyomásra, pajzsmirigy alulműködésre...
Magas vérnyomás
Kedves Doktor Nő! Nagyfiam miatt aggódom,aki most 20 éves. Serdülő korától észleltünk nála emelkedettebb vérnyomást, e miatt gyerekkardiológián...