Nagyon rossz közérzet

Üdv. Három hónapja ugrott ki a vérnyomásom, átlag 157/110-re a 24h mérés alapján. 4 hét alatt 1.bisoprolol. 2.amlopidin teva.3.rilmelidin. 4.concor plus 5.cynt gyógyszereken vagyok túl. Most a 4-5.kombinációban is mocsok rossz a közérzetem. Időnként nagyon szorít a mellkasom. A fejem szinte mindig fáj. Van hogy mintha lefagyna az agyam. Van hogy ég a fülem az arcom. Szájszárazság gyötör és nagyon fáj a gyomrom is, meg a savam is sok lett. Állandóan fázom és a végtagjaim jég hidegek. Mi a baj velem? Mennyi idő mire jobban van az ember a gyógyszerektől? Van olyan hogy nem rossz az ember közérzete? Így hogy vezessek? Hogyan lássam el a munkám a gyerekeimet? Nagyon elkeseredett vagyok. Üdv. Eszter

Dr. Molnár Dóra válasza magas vérnyomás témában

Kedves Eszter, ne aggódjon, lesz még jobb a közérzete! A vérnyomás beállítása nem megy egyik napról a másikra a leggyakrabban, a gyógyszerek hatásának teljes beállásához is 2-3 hét kell, de persze már hamarabb is hatnak. A viszonylag gyors váltások miatt még nem is volt ideje megszokni a szervezetének egyik vagy másik gyógyszert. Az egyik gyógyszere okozhat gyomorégést valóban, ennek módosítását a felíró orvossal beszélje meg. A panaszok alapján komplett kardiológiai kivizsgálást javaslok, és néhány nap pihenés (betegállomány-indokolt lenne! - vagy szabadság) mindenképpen kellene. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 08., 21:35; Megválaszolva: 2016. január 12., 21:25
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Friocard kapszula
Tisztelt doktornő! Azt szeretném kérdezni,hogy hallott-e már a Friocard nevű készítményről (gyógyszerről) . Amennyiben igen,mi a véleménye...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Magas vérnyomás miatt keresem meg Önt véleményét kérdezve. Az alábbiakban átküldöm a vérnyomásomat naplózó mérési...
Enyhén magas, de ingazdozó...
Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Férjemnek, aki 43 éves, valószínűleg már hosszabb ideje enyhén magas, de ingadozó vérnyomása van. Mostanában...
Megdöbbentően magas...
Tisztelt Doktor úr, Bizonytalan mellkasi panaszaim miatt kerestem fel a belgyógyászatot, ezek szúrások bedobbanások, kellemetlen mellkasi...
Kiugró vérnyomás
Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul...