Vérnyomás

Jó napot kívánok! Problémám. kb. 3 hónapja 188-ra felment a vérnyomásom. háziorvosom ValsotensHCT 80 mg/12, 5 mg gyógyszert adott, amit reggel veszek be. Vérnyomásom azóta inkább alacsony, de ez nálam szokásos volt. Azonban jelentkeztek izonfájdalom tünetek, szédúlés, nagyfokú idegesség. Ez lehet a gyógyszertől? Dél és 1 óra között ezek már megszünnek, és a nyugtatókat amiket szedek (Medazopham, Frontin, és Panangin) sem nagyon tudom bevenni, mert annyira alacsony a vérnyomás. Mit tegyek? Abba lehet hagyni, vagy más kell helette, mert orvosom szerint az ok az idegesség, ami sajnos most is nagyon is fennáll. Köszönöm válaszát Zsuzsa

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza magas vérnyomás témában

Kedves Zsuzsa, hirtelen semmi esetre se hagyja abba a vérnyomáscsökkentő gyógyszer szedését, háziorvosával beszélje meg a felezés lehetőségét. Az is lehetséges, hogy enyhébb gyógyszerre lesz szüksége. Jobbulást kívánok, tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 25., 21:29; Megválaszolva: 2012. június 26., 21:39
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Alacsony Spo2 szint
Tisztelt Dr. Nő! 25 éves férfi vagyok! Kb 10 éve van magas vérnyomásom sajnos. (nem dohányzom nem vagyok túlsúlyos és kávét, alkoholt nem...
Pulmonális hypertonia
Tisztelt Doktornő! 25 éves vagyok! 175 cm és 82 kg a Bmi-m 26,78! Az elmúlt egy évben 17 kg-tól szabadultam meg! Rendszeresen mozgok (napi séta a...
Hogyan tudok leszokni
Tisztelt Dr Nő! Ne haragudjon, hogy Önnek írok tudom nem ez a szakterülete. 3 éve születése után 4 naposan meghalt a kisfiúnk. Ezután elég durva...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Pár napja magas vérnyomást diagnosztizáltak nálam. Időnként kiugrik 190re,máskor órákig 110. Tensiomin 25 mg írtak fel...
magas vérnyomás
Kedves Doktornő! 2015-től szedem a Coverex -AS gyógyszert. Eleinte 5 mg-ot szedtem reggelente. Ezt az adagot a házi orvos javaslatára kb 2019 nyarától...