Elviselhetetlen bélgázképződés

tisztelt Doktor! azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy elviselhetetlen bélgázképződéssel küszködöm, amely már a mindennapi tevékenységeimre is kihatással van... ez a probléma tavaly szeptemberben kezdődött, és azóta csak rosszabb lett, már előre félek attól, hogy kellemetlen helyzetbe kerülök. Augusztus első felében kezdtem el először fogamzásgátló tablettát szedni. Lehet h ez okozza a problémát? Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza haspuffadás témában

Kedves Kérdező!

Az oka lehet funkcionális, például túl gyors, kapkodó evés, rágózás, evés közbeni levegőnyelés, stb. Ezekre tudatosan figyeljen oda, egyen sok rostot, bő folyadékot, probiotikumot. Nem hiszem, hogy a fog. gátlóval összefüggésben lenne. Szedjen Anaflatot.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 23., 21:08; Megválaszolva: 2011. január 25., 12:43
Kérdések és válaszok: Haspuffadás
Szükséges Rostbevitel
Tisztelt Doktor Úr! Abban kérem segítségét, hogy valósak e azok az interneten található információk miszerint a normális bélműködéshez és...
Miért vagyok rosszul a tojástól?
Tisztelt Doktor Úr! Huszonhárom éves sportoló vagyok. Heti rendszereséggel reggeliztem tojásrántottát egész pályafutásom alatt és soha nem okozott...
SIBO vagy sem?
Tisztelt Dr Plósz János! Laktuloz kilégzésem eredménye: 40percig 0, 60-nál 21, 80-nál 24, 100-nál 31, 120-nál és 140-nél pedig 34. Az orvos nem...
Milyen hasi problémára utalhat?
Jó napot! 4 hete kezdődött jobb oldalt hasamban/oldalamban enyhe fájdalom ami néha a bal oldalra is át terjed, de nem zavaró a minden napjaimban...
Bal oldali alhasi fájdalom
Kedves Doktor Úr. már korábban is írtam. Azóta gyomortükrözésen volta. REflux és epés refleux lett megállapítva. Most az alhasam fáj...