Haspuffadás fogamzásgátló tablettától?

Pár napja fel van puffadva a hasam, székelés után is teltnek érzem a hasamat most kezdtem szedni chloe fogamzásgátló tablettát, esetleg attól lehet-e? 2 éve pajzsmirigy túlműködésem van, arra is szedek orvosságot. Máskor is elő szokott fordulni ez a puffadtság. Általában elmúlik, ha megjön a menzeszem. Espumisant próbáltam nem nagy sikerrel. Mit lehet ilyenkor tenni? Van esetleg valamilyen orvosság?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza haspuffadás, fogamzásgátló témában

A hormontartalmú fogamzásgátló tabletták befolyásolják a simaizom-tevékenységet, így okozhatnak bélrenyheséget, puffadást, székletzavart. Javaslom, fogyasszon sok folyadékot, rostot, mozogjon rendszeresen és próbálja meg a Mucofalk Orange készítményt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 20., 11:47; Megválaszolva: 2009. július 20., 11:47
Kérdések és válaszok: Haspuffadás
Haspuffadás Székelés után
Kedves Doktor úr Panaszaim több mint félve fent állnak.Székelés utáni nagyon erős haspuffadással kezdődött de ez mindig helyre is állt 1-2 óra...
Haspuffadás
Tisztelt Doktor úr, az első kérdésem az lenne, hogy a frissen kapott keményítő terhelés eredményét Ön milyennek véli? (Vércukor terhelés:...
Bélbajok talán?
Tisztelt Doktor Úr! A panaszaim 4-5 napja kezdődtek. Az irodában ülve hirtelen rámjött a székelési inger, és a szokottnál lágyabb székletem...
Haspuffadás
Tisztelt Doktor Úr! 2 hónappal ezelőtt szívinfarktusom volt. Azóta ezeket a gyógyszereket szedem: Xeter, Concor Cor, Efient, Astrix, Tritace...
Hasi fájdalom.
Tisztelt doktor úr. 30 éves férfi vagyok. Problémáim kb 4-5 hónapja kezdődtek, azóta rövidebb-hosszabb ideig jelentkeznek.Szinte állandó...