Mr vizsgálat árthat a babának?

Tisztelt Doktor Úr! 37 éves, 3 gyerekes nő vagyok, most tervezzük a 4. gyermekünket, talán utoljára még szülhetek. Jövőhét hétfőn lesz kb. peteérésem, ekkor már szeretnék is teherbe esni, már idős vagyok, hogy várjak.DE ma az idegsebészem szerdára (peteérés után 2 nappal) kiirt MR vizsgálatra. Megakadályozhatja a beágyazódást az MR? Ha nem, lehet tőle baja a picinek? Mit tanácsol, elmenjek a vizsgálatra? Nekem a gyermek fontosabb így ha választani kell, mindenképp a terhességet választom, hacsak nem 100%, hogy nem árt a babának. Tisztelettel megköszönve válaszát:S-né Judit

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza a MRI témában

Kedves Judit! Leírása alapján inkább azt mondhatom, hogy a vizsgálat miatti izgalom árthatna annak, hogy a terhesség létrejöjjön. Elvileg az MRI nem ártalmas a terhességre. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. január 20., 14:34; Megválaszolva: 2015. január 26., 13:36
Kérdések és válaszok: Gyermektervezés
Lelet értelmezés - kérdés
Tisztelt Doktor úr! Párommal évek óta szeretnénk kisbabát, és mivel nem jött össze, így elkezdtünk utánajárni a dolgoknak. Voltam hormon profil...
Cipralex 10 mg terhesség
Tisztelt Doktor Ur! A probléma a következő lenne,babát szeretnénk a férjemmel,de sajnos én pánikbeteg vagyok.Napi 1 szem Cipralex 10mg os tablettát...
Hormonpanel-teherbeesés
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 8 hónapja próbálkozunk a babával, eddig sikertelenül! Tegnap csináltattam az első ciklus 3-5 napos hormonpanelt, aggódom az...
Vérvétel elemzése
Jó napot! Bettina vagyok és több mint 1 éve probálkozunk a teherbeeséssel eddig sikertelenül.Van már gyermekünk mindkettönknek.Még a virus járvány...
Babatervezés
Tisztelt Doktor Úr! Férjemmel úgy döntöttünk, hogy elérkezett a gyermekvállalás ideje. Pár napja hagytam abba a fogamzásgátló szedését. Ditinell...