Otosporin fülcsepp

Tisztelt Doktor nő/Úr! Otosporin visszatérő fülproblémáimra az orvos Otosporin fülcseppet szokott felírni, így időben meg tudtunk előzni egy nagyobb gyulladást. A múltkor nem tudtam kiváltani a receptemet mert azt mondták, hogy kivonták a forgalomból, de van hasonló hatóanyagú fülcsepp. Megmondaná nekem, hogy milyen fülcseppel helyettesíthetném? válaszát köszönöm! Zsu

Dr. Piros Zsuzsanna válasza fülcsepp témában

Tisztelt Kérdező! Sajnos az Otosporin fülcsepp nem elérhető, vele azonos hatóanyagtartalmú készítmény jelenleg nincs forgalomban. Egyéb antibiotikus fülcsepp pl. a Ciloxan., De mind az Otosporin, mind a Ciloxan cseppek antibiotikum tartalmúak, orvosi rendelvényhez kötöttek. Ha úgy ítéli meg, hogy esetleg szüksége lenne ilyen készítményre keresse fel háziorvosát, vagy fül-orr-gégész szakorvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2014. július 18.

Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések

Hallójáratból ki fut a fülcsepp
Jó napot barátnőmnek a füle fáj írtak neki pénteken fülcseppet ezt a fajtát ciloxan 3x3ceppet, de ki folyik a füléből mért van ez? Am Az orvosi lapjára a...
Visszatérő piros torok
Üdvözlöm! 1 hónappal ezelőtt jártam fül orr gégésznél pici nyelési érzékenységgel piros torokkal, azi sandozt írt fel (vérbő garatnyálkahártya leleten),...
Dobhártya rezonancia
Kedves Doktor Úr! 27 éves férfi vagyok. Régebb óta tapasztalom, hogy a balfülemben mikor kisebb hang inger is éri gondolok itt pl.: viz csobogásra, tányér...
Torokmandula elváltozás
Tisztelt Doktor Úr! A tegnapi nap folyamán fül-orr-gégészeti vizsgálaton jártam. A vizsgálatot követően a leletemre a következő került "Grade 2 heges...
Elhúzódó fülbe sugárzó fájdalom?
Kedves Doktor Úr! Az én problémám körülbelül 1 hónapja kezdődött, amikor is a jobb fülembe éreztem kisugárzó fájdalmat. Ekkor még háziorvoshoz mentem, aki a...
Sípolás a jobb fülben
Tisztelt Doktor Úr! Múlt hét vasárnap (2024.04.07.) a kollegámmal számítógépes játékot játszottunk. Rajtam volt a fejhallgatóm, de nem volt különösebben...