repedezett nyelv

Tisztelt Dr.Úr! Átesett a férjem egy kb. 1 hétig tartó lázas köhögéses betegségen (gyerekkorában volt utoljára lázas) . A háziorvos Fromilid 500mg-ot írt fel. A gyógyszer szedése alatt nagyon gyenge volt majd elkezdett égni a nyelve. Minden csípi neki sós, édes, folyadék. A nyelv hátsó részén barnás lepedék van a nyelv közepétől előre sok repedezés (kb. 20 db és mélyek) és hiányoznak a bolyhocskák a felszínéről.Nem tud enni nagyon csípi neki minden.Ez kialakulhatott a gyógyszertől vagy mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Csuth Ágnes válasza nyelvgyulladás témában

Kedves Kérdező!

Férje kezdjen szedni B-komplex vitamint, illetve alkalmazzon Septofort tablettát. Ha nem javul 7-10 napon belül, keresse fel a háziorvost!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 24., 22:16; Megválaszolva: 2011. március 25., 20:58
Kérdések és válaszok: Fog- és szájbetegségek
Nyelv
Tisztelt DoktorNő/Úr! A problémámat a visszatérő nyelv problém (nyelvgyulldás? ) okozza. Úgíy kb két hónappal ezelőtt voltam fül orr...
Fáj, ég a nyelvem
Jó napot kívánok! Olyan problémám lenne hogy jobb oldalt, és a nyelvem hegye már hetek óta, (meg már többszöri s elő jött) fáj és ilyen...
Nyelvbetegség
6, 5 hónapos állapotos vagyok - a nyelvem nagyon ég, megrepedezett, és reggelre lepedékes. az lenne a kérdésem, hogy ez lehet pusztán vas, vagy B12...
Nyelv
Tisztelt Szakértő! SZERETNÉM TUDNI, HOGY MI AZ OKA A NYELV GYULLADÁSÁNAK, ÉS A RAJTA KIALAKULT FEHÉR, FÁJDALMAS GÖBÖKNEK? MI A TEENDŐ, HA A BETEG...
Nyelv szin.
Tiszteletem! Elöször is, szeretném megköszönni az eddigi válaszaikat!:) Viszont, most egy olyan problémával fordulok Ön (Ök) höz hogy 28 éves...