• Belara és hasmenés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktúr Úr/Nő! Ez a negyedik hónap, hogy Belara fogamzásgátlót szedek. Tegnap a 20. szem bevételét követő 3 órán belül hasmenésem volt, amely egész éjjel tartott. Mára elmúlt a hasmenésem és a szokott időben vettem be az utolsó tablettát. A kérdésem az lenne, hogy most az utolsó tabletta bevételét követően ugyanúgy megtarhatom a 7 napos szünetet mint ahogy kellene amúgy is? És elég ha utána kezdem el újra szedni az új levelet? És az új levél megkezdése után mikorra lesz megint biztos a védettségem? ...Vagy esetleg ez az eset úgy minősül mintha elfelejtettem volna bevenni a tablettát és ezért megszakítás nélkül kell elkezdenem szedni az új levelet? A válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! A 3 órán belül jelentkező hasmenés miatt olyan, mintha nem vette volna be a tablettát, ezért szünet nélkül folytassa vagy akkor kellett volna szünetet tartani a 20. szem után, 6 napot.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. április 29., 23:23; Megválaszolva: 2011. május 02., 13:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...