Fogamzásgátló 7 helyett 8 nap szünet

Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Symicia fogamzásgátlót szedek, a napokban kezdtem el a harmadik levéllel. A második levélből azonban csak 20 db-ot szedtem be, az utolsó, 21.-et nem. Erről teljesen megfeledkeztem, így a 7 napos tabletta nélküli szünetem 8 napossá nőtt, a menstruációm rendben zajlott le, de a tablettát így egy 8 napos szünet után folytattam. A párommal azóta többször is együtt voltunk, és én csak most kaptam a fejemhez az elfelejtett tabletta miatt. Mi a teendő ilyen helyzetben? Mennyire befolyásolja ez a tabletta hatását? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Herman Tünde válasza fogamzásgátló témában

Semmit nem kell tennie, ilyenkor a terherbeesés lehetősége meglehetősen csekély.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. március 14., 21:35 ;Megválaszolva: 2011. március 17., 07:46
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló-szedés
Tisztelt Dr. Úr! Roxanelle fogamzásgátlót szedek. Anno szerdai napon kezdtem el szedni a tablettákat és azóta a menstruáció mindig pontosan szombati...
Étrend kiegészítők és...
Üdvözlöm! Több éve Milligest fogamzásgátlót szedek, és egészségmegőrzés céljából L-glutamin aminosavat (napi 5g, puffadással küzdök...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...