Miért jött meg a menstruációm hamarabb a megszokottnál gyógyszer mellett?

Ez a 3. hónap, h Sensonette gyógyszert szedek. Még van 8 szem tablettám a fogamzásgátló gyógyszerből, és tegnapi nap folyamán megjött a menzeszem. Eddig minden rendben volt. Ijedtemben felhívtam a nőgyógyászomat is, azt mondta h stressz mellett előfordul, ami igaz h mostanság eléggé ideges voltam. Amiatt is feszültebb vagyok, h véd-e akkor rendesen a gyógyszer, a betegtájékoztatóra az volt írva, illetve orvosom is azt mondta, hogyha első nap veszem be, akkor rögtön véd. A gyógyszer szedésétől kezdve kb 9 nappal később voltam együtt először a barátommal, mivel még nem voltunk biztosak h mennyire hatásos, ezért óvszert is használtunk. Ugye nem lehet semmi baj? Még sosem fordult elő ez eddig, hogy hamarabb jött meg.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Ha a menses első napján kezdi szedni, valóban onnantól véd. Aggodalomra nincs oka, a gyógyszer véd, ráadásul az első három hónapban nem is kóros a pecsételés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 12., 13:29; Megválaszolva: 2011. március 15., 12:03
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...