Fogamzásgátló, mellfeszülés, derékfájdalom

Kedves Doktornő! 2, 5 éve szedek Yasminelle fogamzásgátlót -eddig soha nem hagytam ki egy szemet sem és mindig ugyanabban az időben szedem a tablettát. A mensturációs tüneteim tompultak, néha azonban a mensturáció előtt megfájdúl a mellem legutóbb pedig 1 héttel a tablettamentes időszak előtt enyhe alhasi fájdalmat éreztem és derékfájást. A menzeszem most is rendesen megjött 5 napig tartott - viszont azt követően ismét derékfájás jelentkezett. Kérdésem, hogy okozhatja -e esetleg terhesség a tüneteket.? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

A tablettaszedés alatt sok nőnél előfordul, hogy csökken a vérzés mennyisége, intenzitása, mellfájdalom is előfordulhat a hormonok hatása miatt. Ha most is rendesen megjött, nem kell aggódnia terhesség miatt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. február 14., 16:20; Megválaszolva: 2011. február 15., 13:54
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...