Fogamzásgátlótól hasmenés?

Tisztelt Doktornő/Úr. Köszönöm a múltkori válaszát, de most lenne még egy kérdésem. Febr.6-án (vasárnap) kezdtem el szedni a Symicia nevű fogamzásgátlót. Kedd óta megy a hasam. A betegtájékoztatóban az van írva, hogy súlyos hasmenés esetében is szedni kell tovább, csak kiegészítő védekezést kell alkalmazni. Milyen a súlyos hasmenés? Nekem nincsenek alhasi görcseim, és csak napi egyszer kell wc-re mennem, de akkor hígabb a székletem a normálisnál. Normális ez Ön szerint? El fog múlni? Vagy lehet ez nem megfelelő gyógyszer számomra? Vagy csak várnom kell, míg megszokja a szervezetem? Egyébként a tabletták bevétele után kb. 13-14 óra elteltével kell wc-re mennem. Lehet, hogy addig már felszívódott a szervezetemben, és a hatása megmarad? Egyébként ez az első fogamzásátló, amit szedek. Köszönöm a válaszát! Üdv: Luca.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Luca!

A napi egyszeri lágy széklet nem jelent hasmenést, nincs oka aggodalomra, ugyanúgy hat a tabletta. Nem gondolom, hogy a tabletta okozná.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 10., 10:43; Megválaszolva: 2011. február 12., 18:23
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...