Fogamzásgátló+barna folyás

Tisztelt Doktornő! Szerdán voltam orvosnál hüvelycisztámmal kapcsolatban aki leszívta és közben kicsit megsértett utána véreztem is 2 cseppet. aztán csütörtökön észrevettem egy barnás foltot a bugyimban enyhe volt szóval nem foglalkoztam vele, de ma szombaton ismét van egy folt, kezdek aggódni hogy terhes lehetek, mivel az első héten a 4. tablettát 13 órára vettem be, de az orvosom azt mondta hogy szerinte nem probléma. ezek a foltok betudhatók a kihagyásnak vagy valóban lehetnek a beágyazódás jelei? köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem! Nem tudom megmondani, hogy mitől volt a vérzés, lehet, hogy a kihagyott tabletta miatt. Viszont! Az első héten kihagyott tbl. után 7 napig kellene kiegészítő védekezés. Ha ez nem volt, és késik a vérzés, tesztet kell csinálni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 11., 15:49; Megválaszolva: 2010. szeptember 15., 10:23
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...