Idegesség a gyógyszer miatt?

Tisztelt Doktor Nő /Tisztelt Doktor Úr! Az orvosom ajánlására szedem a Lindynette 20 fogamzásgátló tablettát (Előtte még soha nem szedtem fogamzásgátlót) Az utasítás szerint a menses 1. napján kezdtem el szedni és szedem is folyamatosan 2 hete, de a vérzésem nem akar elmúlni igaz kevés van de még mindig megvan.(gyógyszer szedése előtt 7 nap alatt lezajlott). Ez normális jelenség ilyen esetben? A gyógyszer miatt van? Meddig húzódhat még el és meddig várjak hogy ne legyen baj? A másik probléma hogy amióta szedem a gyógyszert úgy érzem lehangolt vagyok és pillanatok alatt ideges leszek. Ez is vajon a gyógyszernek tudható be ez az idegesség, ingerültség? Ezek a tünetek mindig jelentkeznek az első szedőknél, általános tipikus jelenség? Ez az idegesség ingerültség elmúlhat valamikor vagy nem (meg kell szokni a szervezetemnek a gyógyszert? ). Vagy kérjek másik gyógyszert az orvostól? Válaszát Köszönöm! Linda.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Linda! Korai lenne még aggódnia. Egyrészt a pecsételés a fog. gátló elkezdésekor 3 hónapi nem jelent kórosat, ha a 4. hónapban is jelentkezik, akkor érdemes váltani. Az idegesség pedig egyáltalán nem biztos, hogy a hormonokkal van összefüggésben, adjon még egy kis időt a szervezetének, hogy hozzászokjon a tablettához. Ha 1-2 hónapnyi szedés után is ideges, és a gyógyszermentes napokon nem, akkor valószínűsíthető a szer mellékhatása, ez esetben forduljon nőgyógyászához.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 07., 18:27; Megválaszolva: 2010. augusztus 10., 11:13
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...