Yasminelle abbahagyása

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Még van két havi yasminelle gyógyszerem. Azon gondolkodom hogy ha elfogy, abbahagyom a szedését. Ha abbahagynám, lenne valamilyen "mellékhatása"? (hízás, hormonháztartás felborulása, hamarabb teherbe esés) És ebben az esetben fel kellene keresnem a nőgyógyászomat? Még egy kérdésem lenne: ha most abbahagynám, esetleg később újra elkezdhetném a szedését bármilyen mellékhatás nélkül? Előre is köszönöm a válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező! Magának az abbahagyásnak nincs igazán mellékhatása, de az előfordulhat, hogy valakinek eleve zsírosabb a haja vagy pattanásosabb a bőre, és ezt a tabletta javítja, majd ha abbamarad a szedése, az eredeti probléma visszatér. Ha felfüggeszti, az is rendben van, néhány hónap múlva nyugodtan elkezdheti szedni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 04., 20:46; Megválaszolva: 2010. augusztus 05., 11:37
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...