EllaOne hatása megmaradt magzatra?

A párommal pozitív terhességi teszt után irattuk fel a címben szereplő fogamzásgátlót. A gyógyszer végül is (utólag, hála égnek) nem szüntette meg a terhességet. A kérdésem az lenne, most hogy a párom továbbra is terhes, számíthatunk e bármilyen mellékhatásra a bevett fogamzásgátló miatt?. Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Az EllaOne csak abban az esetben alkalmazható, ha nem áll fenn terhesség, ezért nem is értem, hogy pozitív teszt esetén miért vette be párja a gyógyszert. Az EllaOne gyógyszerbiztonsági vizsgálatánál értelemszerűen terhes nőkön nem tesztelték a gyógyszert, így nem áll rendelkezésre információ, hogy milyen hatásai lehetnek pontosan, de mivel magát a beágyazódást is megzavarhatja, komplikációk felléphetnek. Mielőbb keressenek fel nőgyógyászt, bár nem derül ki a levélből, hogy hány hetes terhes a párja, de a terhesség korának megfelelő vizsgálatok szükségesek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 31., 20:32; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 14:20
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...