• Fogamzásgátló alatt barna folyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr\Nő! Akövetkező kérdéssel fordulok Önhöz: 1 hónapja kezdtem el szedni a Yasminelle fogamzásgátlót. Az előírtak szerint, azaz a menstruációm első napján vettem be az első szemet. Az első másfél hétben semmi tünet nem jelentkezett, utána viszont barna folyásom lett. Ez a mensesemig végig tartott és akár hányszor megeröltettem magam(akár már egy kisebb köhögéstől is) megindult. A menses a 7napos szünet 3. napján megjött. 4 napig tartott. Azóta viszont a barna folyás is újra elkezdődött. Pár napja kezdtem el a 2. levél tablettát. Mitől lehet ez? Előfordulhat, hogy nem megfelelő számomra ez a tabletta? Esetleg az is közre játszhat benne, hogy nem azonos időben veszem be a gyógyszert? Mármint egyik nap már 9-kor aludni megyek és akkor veszem be, másik nap viszont 11-kor.
        Köszönöm válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        A pecsételő vérzés gyakori az első ciklus során, legtöbbször az első megvonásos vérzést követően megszűnik. Ha mégsem, akkor még lehet picit várni, nem kell aggódni, ilyenkor természetes folyamat, hogy a gyógyszer hatása a méhnyálkahártyára is hasson. Ha folyamatos pecsételés lenne, akkor előfordulhat, hogy a Yadine-t kellene szedni, ami azonos hatóanyagú gyógyszer, de egy picit magasabb a hormontartalma, így a pecséletés is megszűnik, ha ez a probléma oka.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-03-11 21:36:05; Megválaszolva: 2010. március 11., 21:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...