• Gyógyszer mentes napok

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

         

        Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy a 7 gyógyszermentes napon a 4. nap megjött a menstruációm(ez volt csütörtök reggelén, hétfőn volt az első nap amikor már nem vettem be) azonban ma a 4. napon(vasárnap) reggel már szinte nem is volt semmi, a párommal ma szeretkeztünk, és közben vettük észre hogy mégis vérzem még, és szeretném megkérdezni, hogy ez nem e volt veszélyes valamire, igaz e, esetleg hogy a menstruáció alatti szex mellett, kevesebb az esély a teherbe esésre?


        illetve sok helyen olvasom h a 7 napos szünetben is védett vagyok, de pár nőgyógyász mondja, h ez nem teljesen így van, szeretném megtudni, hogy most védett voltam e, avagy sem?

        és még egyetlen kérdésem lenne..holnap szedem be a 2.levél első szemét, akkor az majd biztosítja a mostani szexre való védettséget, úgy tudom három napig él a sperma, és arra gondolok hogy amiatt majd védett leszek.lehet hogy buta gondolat, nem tudom. Ön mit gondol?

         

        Tisztelettel:Gabi!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Gabi!

        A fogamzásgátló a 7 napos gyógyszerszünetben is megfelelő védelmet biztosít, ne aggódjon, nem lesz semmi baja, és terhes sem lesz. A rendszeres fogamzásgátló mellett nem kell aggódnia a terhesség miatt.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk Itt kérdezhet

        Dr. Bene Orsolya
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-09 21:55:51; Megválaszolva: 2010. március 09., 21:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...