Barna folyás miatt váltsak gyógyszert?

Tisztelt Doktor Ur!

5 honapja szedem a Yaz nevu fogamzasgatlot, elso 2 honapban volt pecsetelo verzes, ami kesobb elmaradt. Az utolso menstruacio utan viszont, miutan elmult, ra 2 napra barnas-veres folyas kezdodott ujra, es tart mar 5 napja. Eco nem mutatott ki semmi elvaltozast, azt mondta az orvos, hogy ez a fogamzasgatlo hatasa, mozaik szeruen valik le a nyalkahartya. Elegge kellemetlen, es megis meddig tarthat? Normalis ez igy? Valtoztatni kellene a gyogyszeren, vagy elhagyni? Esetleg lehet mas oka is ennek a folyasnak? Koszonom valaszat!

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Amennyiben a következő ciklus során is jelentkezik a pecsételő vérzés, akkor igen, a váltáson kell gondolkozni. Valóban előfordulhat a fogamzásgátló szedése alatt pecsételés, aggodalomra nincs oka, de a kellemetlenség miatt valószínű, hogy a váltás lesz a megoldás.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 08., 09:56; Megválaszolva: 2010. március 08., 09:56
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...