• Esemény utáni tabletta utáni barna menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Jó estét Doktor Nő!

        Január 2-án, (5 nappal a menstruációs vérzésem után) szexuális együttlét közben, elszakadt a gumióvszer, és a párom belém élvezett. 5 órahosszára rá eseményutáni tablettát vettem be, majd 8-án barnás folyás jelentkezett, ami kb. 5 napig tartott. Olyan volt mint a menstruáció, csak nem vörös hanem inkább barnás színű. A szexuális együttlét után, 12 nappal végeztem terhességi tesztet, ami azt mutatta, hogy nincs terhesség.19-én meg is jött a menstruációm, úgy ahogy szokott: rendes időben, mennyiségben, annyi napig tartott, mint általában. Ám mégis izgat, hogy ez a barna folyás, mégis minek következtében léphetett fel. Azóta furcsán fáj a hasam.

        Azt szeretném tudni, lehetséges hogy teherbe estem?

        WEBBeteg szakértő válasza a esemény utáni tabletta témában

        Kedves Hölgyem!

        Valószínű, hogy a hormonhatás miatt jelentkezett a pecsételő vérzés, ne aggódjon miatta. Bár a terhességi tesztet kicsit korán végezte (biztonsággal az együttlétet követő 14. nap után mutatja ki a terhességet), de mivel azóta volt rendes vérzése, már nincs jelentősége, ne aggódjon.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2010-02-09 11:09:00; Megválaszolva: 2010. február 09., 11:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...
        Tisztelt doktor úr! A párommal megszakításos együttlétet folytattunk, amely nagyon rövid volt és időben megszakította a közösülést. Viszont előtte 2-3 órával, petting során elélvezett, megtörölte magát, de nem mosakodott meg. A ciklusom...
        Kedves Dr. Úr/ Dr. Nő, Roxanelle fogamzasgatlot szedek mar 8honapja es az lenne a kérdésem hogy ma veszem be a 2.placebo tablettat viszont elegge hanyingerem van es hasmenesem is volt. Ha kihanynam esetleg meg lenne hasmenesem akkor szukseges kiegeszito...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...