Kevesebb fogamzásgátló

Tisztelt Doktornő/Úr!

Cypromix fogamzásgátlót szedek, de sajnos ebben a hónapban eggyel kevesebbet tudok bevenni! Ez azt jelenti, hogy 21 helyett 20 szemet veszek be, vagyis egy nappal előbb elfogy a szokottnál. Ha a 20. szem után kezdem el a 7 napos szünetet, majd után rendesen továbbfolytatom abból lehet valami gond? Csökken a tabletta hatása? Vagy esetleg azt az egy elveszett szemet pótoljam a következő levélből? Ezzel csak az a probléma, hogy így mindig pótolnom kellene!

Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ha folyamtosan, szünet nélkül kezdi a következő levelet, akkor nem baj, nem csökken a tabletta hatása, csak nem lesz most vérzés. Ha áttöréses vérzés jelentkezik, nem kell megijedni, a védelem nem csökken. Ha így nem szeretné szedni, akkor vegyen új levelet, a megkezdett levelet pedig tegye el, hogy szükség esetén tudjon pótolni belőle.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 22., 14:24; Megválaszolva: 2009. június 22., 14:24
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...