Hasmenés a tablettamentes napokban

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Yasminelle fogamzásgátló tablettát szedek, minden nap pontosan bevettem a szokott időpontban. Most tartok a tablettamentes hét második napján, és ma egész nap megy a hasam, még a víz sem marad meg bennem. Azt szeretném megtudni, hogy csökkent-e emiatt a gyógyszer hatása? Ha igen meddig szükséges kiegészítő védekezés? Ha esetleg szükséges a következő ciklusig, akkor a 8.napon, amikor beveszem majd az első szemet már lehetünk együtt a párommal, vagy várni kell még pár napot? Segítségét előre is nagyon köszönöm! Üdvözlettel: R. Eszter

Dr. Farkas Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Eszter!

A hasmenés az éppen szedett tabletta felszívódását gátolja meg, így, mivel most pont nem szedi a gyógyszert, nem is csökken a hatása sem, ne aggódjon.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 16., 11:57 ;Megválaszolva: 2009. június 16., 11:57
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló-szedés
Tisztelt Dr. Úr! Roxanelle fogamzásgátlót szedek. Anno szerdai napon kezdtem el szedni a tablettákat és azóta a menstruáció mindig pontosan szombati...
Étrend kiegészítők és...
Üdvözlöm! Több éve Milligest fogamzásgátlót szedek, és egészségmegőrzés céljából L-glutamin aminosavat (napi 5g, puffadással küzdök...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...