Evra tapasz

Tisztelt Doktor Úr! Ladeeringről váltottam Evra tapaszra. Holnap kell levennem a 3.tapaszt, a 2. és 3. Tapasz felhelyezése után 4 napig pecsételő vérzésem volt ( első esetben kicsit erősebb vérzés is volt és barnázás, második esetben inkább barnázás). Illetve kB 2 hétig mellbimbó érzékenység. A tapaszokat a hasamra helyeztem, de még kicsit levegősen sikerül, kicsit hullámos szélekkel, de le nem válik. A szélei alá viszont 1-2 mmre bemegy a szösz, ebben az esetben is ugyanúgy véd, vagy ekkor már indokolt a csere?? Mert a gyártó azt mondja, hogy teljes felületen bőrrel érintkező tapasz nyújt védelmet.. Igazából emiatt egyenlőre nem is érzem magam teljes biztonságban. Illetve úgy érzem hogy gombás fertőzés is kialakulóban van, korábban Micovagot használtam rá, Ön hogy javasolja ennek használatát szükség esetén(méhszájsebem is van), fogamzásgátló mellett? Nagyon szépen köszönöm a segítségét, További szép napot kívánok!

Dr. Petróczi István válasza mellbimbó témában

Kedves Kérdező!

Önnek gondjai vannak a mellével. Emiatt én inkább a családunkban is használt,

teljesen veszélytelen, nagyon kényelmes, 50 éves korig használható fogamzásgátló injekciót

ajánlom Önnek védekezésre.

A nyálkahártyáról és a bőrről kevésbé biztos a felszívódás.

Ez 3 havonta (!) egy szurit jelent, emellett tökéletes a védelem, nincs trombózis veszély és:

szünetel a sok nőnek csak kellemetlenséget, görcsöket okozó, a nőket utazásban, stb. gátló havibaj.

Nincs mellpanasz. Térjen át arra! Én több mint 20 éve adom és az USÁ-ban nem véletlenül ez a nők kedvence....

Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.

Üdvözlettel:

dr. Petróczi István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. június 21., 22:59 ;Megválaszolva: 2022. június 21., 22:59
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta...
Tisztelt Doktor Úr! 12 napja szedem a Mistral fogamzásgátló tablettát, tegnap délután óta nagyon erőteljes szédülést, fejfájást, hányingert...
Fogamzásgátló-szedés
Tisztelt Dr. Úr! Roxanelle fogamzásgátlót szedek. Anno szerdai napon kezdtem el szedni a tablettákat és azóta a menstruáció mindig pontosan szombati...
Fogamzásgátló
Tisztelt Doktor Úr! Yasminelle fogamzásgátlót szedek szeretném tudni hogy a következők csökkenthetik e a hatását? Sörélesztő tabletta, Betadine...
Első injekció 40 felett
Jó napot Doktor Úr! Tablettáról le lettem állítva és most az injekció a Depo-provera-ra lettem át állítva. Tegnap volt az első mivel menszesz...
Menstruáció
Szeretnèm a menstruációmat késleltetni egy héttel későbbre nyaralás miatt.Nem szedek fogamzásgátlót.Lehetsèges valamilyen gyógyszerrel?