Fogamzásgátlónál 1 tabletta kihagyása hányás miatt.

Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnap bevettem a fogamzásgátló tablettát a megszokott időpontban, viszont a bevételt követően 2 óra után hányás lépett fel. A tabletta levelének 3. Hetében vagyok és pótoltam a gyógyszert még 12 óra letelte előtt. A tájékoztatóban azt javasolják hogy hagyjam el a tablettamentes hetet és azonnal kezdjem el a következő levelet ahogy ez elfogyott. A második és harmadik levél között majd meg kell hagyni a fablettamentes hetet, ha az első és második között nem fogom?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza fogamzásgátló témában

Igen a második és a harmadik levél között már javasolt a szünet

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. február 14., 04:22; Megválaszolva: 2019. február 18., 10:36
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...
Hányás és fogamzásgátló
Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor...