Fogamzásgátló

Üdvözlöm! Ha elkezdem szedni a fogamzásgátló tablettát, azt nem hagyhatom abba? Vagy mikor hagyhatom abba? És még az a krédésem lenne, hogy mennyire gyakori az elhízás. Magas vékony lány vagyok, 1-2 kiló feljöhetne, de hallottam olyanokat, hogy van aki 10-15 kilót is felszed. Annyit meg már nem szeretnék, ezért félek belevágni. Mi az ön véleménye? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Panka

Dr. Szalóczy Péter válasza Tabletta és hízás témában

Kedves Panka! Bármely levél utolsó tablettájánál abbahagyhatja a szedést. Mindegyik hormonális fogamzásgátló nulla kalória, önmaga nem hizlal, a többlet étel formájában saját méretéke szerint, de csak szájon át juthat szervezetébe. A tabletta a saját női hormonjait teremti meg a petefészek működés átmeneti felfüggesztésével. Nincs jobb és korszerűbb módszer a tablettáknál, és ma már pozitív, későbbi hasznosságát pl. a mellrák ellen is ismerjük. Szedje bizalommal.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 10., 20:28; Megválaszolva: 2016. január 11., 21:37
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Étrend kiegészítők és...
Üdvözlöm! Több éve Milligest fogamzásgátlót szedek, és egészségmegőrzés céljából L-glutamin aminosavat (napi 5g, puffadással küzdök...
Csökkenhetett e a tabletta hatása?
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem probléma mentesen az Estelle nevű fogamzásgátló tablettát. Gyógyszerszünet után az új levelet április 9...
NuvaRing első használat
Jó napot! Érdeklődni szeretnék Nuvaring hüvelygyűrű első használatáról. A leírásban az áll, ha nem használtam hormonális fogamzásgátlót az...
Xls medical vs fogamzásgátló
Jó napot! Szeretném megkérdezni, hogy az xls medical tabletta beszedése után mennyi idővel vehetem be a fogamzásgátló tablettát, mert azt írja...
Több fogamzásgátló beszedése
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy mit tegyek abban az esetben, ha a kelleténél két szemmel több fogamzásgátló tablettát...