Fogamzásgátló.

Jó napot kivánok! 20 éves vagyok és 4 éve rendszersen szedek Lindinette fogamzásgátlót. Sokszor van begyulladva a petefészkem, olyankor sokáig van menstruációm. Abba kéne hagyanom egy idöre a fogamzásgátló szedésését? A sok petefészekgyulladásnak lehet maradanó kára? Válaszát elöre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza petefészek gyulladás témában

A fogamzásgátló szedését nem kell abbahagyni, viszont a gyulladást mielőbb gyógyszeresen kezelni szükséges.

A petefészek gyulladás következménye a petevezetők

elzáródása lehet, mely meddőséghez vezet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 02., 10:55; Megválaszolva: 2012. október 04., 09:34
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Több fogamzásgátló beszedése
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy mit tegyek abban az esetben, ha a kelleténél két szemmel több fogamzásgátló tablettát...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Fogamzásgátlás
Kedves doktor úr/nő! Múlt pénteken együtt voltam a barátommal úgy 12.30 körül és sajnos nem volt sikeres a védekezés. A ciklusom közepén...
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...