Kevés menstruáció a fogamzásgátló miatt

Tisztelt Doktornő! 5 hónapja szedek Dalia fogamzásgátlót. Eddig az 1 hetes szünetben 4-5 naposak voltak a vérzéseim és az első két napban sok volt, nagyon erősek (másfél óránként kellett kijárnom a mosdóba) . Most ugyan azon a napon jelentkezett a vérzés mint eddig, de nagyon kevés mennyiségű. Az első nap csak 2 tampont használtam el. Ez normális lehet annak ellenére, hogy nem váltottam gyógyszert, 5 hónapja ugyan azt szedem, és eddig mindig erős és hosszú vérzéseim voltak? Mitől lehet ez? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

A fogamzásgátló szedése mellett normális, ha lecsökken a vérzés mennyisége, viszont ha csak pecsételő jellegű, csináljon tesztet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. június 28., 00:39; Megválaszolva: 2012. június 29., 12:12
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...