Lágyéknál csomók

A Lágyéknál csomókat észleltem! Először csak az egyik oldalon (ott a lábujjamon volt tyúkszem) amikor a tyúkszem eltűnt a csomó nem! most a napokban vettem észre hogy a másik oldalon is van ilyen csomó! Nyomásra nem valami érzékeny. vagyis nem fáj (csak egy kicsit érzem) . Kezdek megijedni hogy mi lehet az. Urológusnál már jártam (beutalt a házi orvos) de azt mondta hogy urológiai szempontból semmi gond. Mi tévő legyek? Mi lehet az valójába? Lehet súlyosabb következménye?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pataky Nóra válasza nyirokcsomó témában

Kedves Kérdező!

Leggyakrabban nyirokcsomó megnagyobbodás állhat panaszai hátterében, melyet okozhat fertőzéses megbetegedés. A lágyéki nyirokcsomók leggyakrabban az alsó végtag sérülése (akár egy benőtt és begyulladt köröm is okozhatja) , illetve különböző szexuális úton terjedő betegségek okozhatnak. Amennyiben panaszai fokozódnak keresse fel háziorvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. július 20., 19:13; Megválaszolva: 2011. július 27., 21:33
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Elég-e a koronavírus elleni...
Tisztelt Dr. Pék Tamás Február végén, március elején alsós tanítóként átestem a koronavírus betegségen. (a + teszt ideje: 02.26) Otthonomban...
3 éve hőemelkedés
Tisztelt Doktor úr Nekem 3 éve van egy beazonosítatlan problémám. Eleinte napi 24 órában hőemelkedés,és alhasi majd egész testre kiterjedő égő...
Sputnyik oltási reakció
Kedves Doktor! Covid oltás utáni reakcióm miatt szeretnék érdeklődni. Április 5.-én 16: 30 kaptam meg az első Sputnyik oltást aminek nagyon...
Covid oltás
Tisztelt Doktor Úr! Március 7-én kaptam meg az első AstraZeneca-oltást mint krónikus beteg. Két héttel később pozitív lett a PCR tesztem, vagyis...
Astra zeneca oltás
Tisztelt Doktor Úr! Ma kaptam astra zeneca oltást, utána olvastam a neten hogy több esetben agyi vérrögképzödést észleltek. Kérdésem tehetek-e ez...