Nőgyógyászat

Jó napot! Olyan problémám van, hogy 4 napot késet a menstruációm és mi után meg jött be lázasodtam illetve csak mindig este. Ez normális? És azóta odalent apró csomók jelentek meg és a comb tövemnél is mind a két oldalon amik húzódnak és égnek, és viszketnek! Mit tudok tenni ha gyulladás csökkentőt szedek háziorvos írta. Mi a problémám?

Dr. Szalóczy Péter válasza lázas állapot témában

Kedves Kérdező! A véréskésésének nincs jelentősége, de az esti láznak és a valószínűleg ágyéki nyirokcsomóknak annál inkább. Mindenképpen nőgyógyászati vizsgálatot és hüvelyvéladék tenyésztést kellene vizsgálni. Kár, hogy e nélkül előbb kezdett antibiotikumot szedni, mert

belezavarhat a gyors, pontos nőgyógyászati diagnózisba. Reméljük, a kórokozóra jól hat a vaktában antibiotikum. Menjen nőgyógyászatra mielőbb!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 15., 13:32; Megválaszolva: 2012. december 17., 22:22
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Bőr hámlás, erős viszketés, láz.
Üdv! Kb. 3 hete 38 fokos lázam volt 2 napig (ebből kb. 30 óra alvás) , ezután 1 nappal erős viszketést éreztem mindkét talpamon, illetve közepes...
Mitől lehetek lázas már 18 napja?
Már augusztus 20.-a óta lázas vagyok.Nappal javarészt csak hőemelkedésem van, de minden délután elalszom és mire felébredek lázas vagyok.1 hétig...
COVID-on átesett, majd 3x oltott beteg...
Tisztelt Doktor Úr / Doktor Nő! Immunológia szakterület nem volt elérhető a webes felületen, kérdésem e területhez kapcsolódik. 40 éves, kb....
Entrococcus facelis fetőzés?
Tisztelt Doktor Úr! A páromnak már hónapok óta tartó erőssebb szagú sárgás folyása miatt, valamint 2 sikertelen antibiotikum kúra miatt...
Emlékeztető oltás
Tisztelt Doktornő! Talán nem teljesen vág témába a kérdésem, de segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni. 2 Sputnik V oltás tán megkaptam a...