Folyamatos fejfájás, nem szűnik ennyi gyógyszertől sem

Kedves Doktornő / Doktor Úr! Kb. 3 éve rendszeres, napi szintű fejfájással küzdök. Voltam neurológusnál aki a következő gyógyszereket írta fel, Divascan 3X1, Indometacinum 25 mg reggel 1, és Teperin eset fél szem. Érdeklődnék, hogy ha ezek a gyógyszerek nem segítenek és kialakul a migrén, milyen egyéb fájdalomcsillapítót tudok bevenni? Sajnos az utóbbi években napi szinten szedtem quarellin illetve Béres Trinell Pro fájdalomcsillapítókat válogatva. Ki szeretnék kerülni ebből az ördögi körből és ennyi gyógyszer és fájdalom nélkül élni. Ön szerint is segíthetnek ezek a gyógyszerek és idővel elhagyhatóak? Nagyon köszönöm, Zita

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fejfájás témában

tisztelt Érdeklődő!

Érdemleges segítséget csak az Önt kezelő neurológustól kaphat. Illetve, ha ennyi gyógyszert szed, és a fejfájása mindennapos, bennem felmerült a lelki eredetű fejfájás lehetősége. Az is, hogy nem hisz abban, hogy panaszai csökkenni fognak, bennem azt a gondolatot ébreszti, hogy pszichiater tanácsát is ki kellene kérni.

Attól hogy a fejfájása mindennapos,, még nem lesz migrénes, ez utóbbi ugyanis hajlam kérdése és már gyermekkorban jelentkezik, és nem mindennapos.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. július 06., 14:50; Megválaszolva: 2012. július 07., 19:28
Kérdések és válaszok: Fejfájás, migrén
Furcsa érzések a fejben
Tisztelt Doktornő! A következő panasszal fordulnék Önhöz: 2021.03.14-én megkaptam az első AstraZeneca védőoltásom. Az oltást követően nem...
Állandó fejfájás, mit tegyek?
Tisztelt Doktornő! 29 éves jó fizikumú, sportos testalkattal rendelkező 90kg-os férfi vagyok.Gyerek korom óta időnként enyhén dadogok, hadarok. 2016...
MR lelet értelmezés
Üdvözlöm, Anamnézis: édesapámnak 1997-ben volt tüdőlebenyresectioja, tumor végett. Tavaly primer májtumort állapítottak meg, amelyet lokálisan...
Fejfájás
Tisztelt Doktor/Doktornő! Egy hete tapasztaltam súlyzós edzés közben az edzőteremben egy eddig új és furcsa fejfájást egy gyakorlat kivitelezése...