Gyomorproblémák

Tisztelt Dr Úr/nő! Segítségét kérem pár napja ismét fáj a gyomorszájam, nyilalló, és nyomó érzés. Kicsit mintha égne is, de nem jön fel a savam. Egy hónapja voltam gyomortükrözésen, ahol kórosat nem találtak (Helicobactert sem) csak annyit, hogy nagyon sok a savam. Pantropazol Sandoz tablettát kell szedmen (napi 2x40 mg) ami eddig segített, de most teljesen lecsökkent a hatása. Mivel véralvadásgátló kezelés alatt is állok (Clexane) ezért aggódok egy kicsit esetleges fekély, és szövődményei miatt. Előfordulhat, hogy nem hat a PPI? Vagy ez valami egyéb lehet? PPI mellett kialakulhat fekély ilyen rövid idő alatt? Előre is köszönöm a segítségét! Üdvözlettel: Andi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza gyomorfájdalom témában

Hatáscsökkenés előfordulhat, de a kezelés mellett fekély kialakulására nincs igazán esély. A gyógyszer lecserélhető más hatóanyag-tartalmú készítményre (esomeprazol, rabeprazol) . Emelett fontos a gyakori, rendszeres, nyugodt kis étkezések betartása, a stressz megfelelő feldolgozása.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 18., 09:51; Megválaszolva: 2011. október 18., 11:26
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Alkohol probléma
Üdvözlöm A segítségét szeretném kérni. Az utóbbi 7 évben magamhoz képest sok alkoholt iszom. Életem első 33 évében egyáltalán nem ittam....
Emelkedett májértékek
Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a laborvizsgálatban a májfunkciós értékek kissé emelkedettek: GOT/ASAT: 42; GPT/ALAT: 109 és Gamma...
Véres nyák
Tisztelt Doktor Úr! Ma arra lettem figyelmes hogy a széklettel friss piros nyák ürült.A székletemet egyenlőre nem láttam véresnek csak a nyákot...
Mi lehet a baj
Tisztelt Doktor! Nemrég olyan tüneteket tapasztaltam magamon ami eddig nem fordult elő . Házi Orvoshoz fordultam , a tüneteim gombóc érzés a torokban...