Hasmenés mitől?

Múlt héten antibiotikumot (Sumamed) kellett bevennem, azóta többször is volt hasmenésem (egy nap csak egyszer, mindig evés után 1 órával). Lehetséges hogy az antibiotikum miatt? Ez a probléma már egy éve fennáll nálam, havonta előjött ez a probléma, de mindig csak egyszer egy nap. Nem jellemző, hogy pl. csak tejes ételek után, van hogy kenyértől, van hogy rizstől van hasmenésem. Forduljak orvoshoz?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a hasmenés témában

Kedves Kérdező! Az akut hasmenés lehet az antibiotikum szedése miatt, kezdjen Normaflore-t szedni. Ezt el kell különíteni az egy éve fennálló laza széklettől, mely nem egyenlő a hasmenéssel.Ezt kiválthatja a stressz vagy bizonyos ételek, gyógyszer, vitamin szedése, stb, ha naponta egyszer van egy lazább széklet, az nem tekinthető kórosnak. Vezessen táplálkozási naplót, ebből sok mindenre fény derülhet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 06., 14:02; Megválaszolva: 2010. augusztus 09., 13:34
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Sörélesztő intolarencia
Tisztelt Doktor Úr! Haspuffadás és fokozott gázképződéd miatt végeztettem egy étel intolarencia tesztet amiben a következő eredményeket kaptam...
Műtét utáni hasmenés
Doktor úr bélelzáródás miatt műtétem volt,másodszor.A bélelzáródás bélösszenövés miatt alakult ki mindkét alkalommal.Ha jól tudom ilyenkor...
Szülés utáni székelési probléma
Jó Napot Kívánok! Egy olyan problémám lenne, hogy egy hónapja szültem gátmetszéssel, és azóta problémám van a széklettel. Előtte nem voltak...
Emésztési zavar
Tisztelt Doktorúr. Korábban megállapításra került egy enyhe glutén érzékenység. Azért írom hogy enyhe, mert kevés glutén (pl. Pár szem keksz)...
Vastagbélrák mennyire...
Tisztelt Doktor Úr! A panaszaim pontosan nem tudom mióta tartanak viszont már szerint 3-4 éve biztosan, de talán már korábbról is. Többször is...