Sötét széklet

Érdeklődni szeretnék, hogy a mindennapos étcsokoládé evés (65% os) okozhat -e igen sötét székletet, olyat mint amit a vastabletta.IBS-em van, és az az ötletem támadt ugy másfél hete, hogy minden nap eszek jó minőségű étcsokit és ez nagyon bejött, azota kiválóan vagyok, csak ez az egy dolog aggaszt egy kicsit, bár azt remélem a csokitól, kakaótól van, mert semmi már bajom, tünetem nincs.Nyers céklasalátát is eszek minden nap és paradicsomlevet iszom, de ezeket már régóta, csak a csoki új. köszönettel Zuzu

Dr. Plósz János válasza sötét széklet témában

Kedves Zuzu!

 

Okozhtja a csokoládé a panaszt, de emellett felső bélrendszeri vérzés is csinál szurokfekete székletet, ezt mindenképp szükséges kizárni, ezért én fontosnak tartanám a széklet vérteszt elvégzését, keresse fel háziorvosát!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 24., 12:10 ;Megválaszolva: 2010. március 24., 12:10
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Vitamin elszinezheti a székletet?
Tisztelt Doktor Úr! Vitamin el tudja színezni a székletet? Kicsivel több mint egy hete kezdtem szedni reggelente 2 szem pajzsmirigy slim és 1 szem D...
Belgyógyászati problémák
Üdv. Diagnózisaim: Reflux betegség,Diótörő szindróma,AMS-szindróma,M Crohn illetve kérdéses Colitis. Előre is bocsánat,hosszú lesz a szöveg....
Milgamma okozhat-e menstruáció...
Jó napot! Segítséget szeretnék kérni. 3 hete szedek Milgammát, napi 3 tablettát kézfájdalomra. Mindig pontosan jött meg a menstruációm, ebben a...
érzészavar
Tisztelt Webdoktor! Amikor azt tanácsolta konzultáljak orvossal gondolom a háziorvosomra célzott de én őbenne sajnos nemigazán bízom meg...Máshoz meg...
Nagy mennyiségű széklet
Tisztelt Doktor Úr! Október végén tüdőgyulladást kaptam, amire Azi Sandoz nevű antibiotikumot írtak fel. Már az első szem bevétele után...